Prawdopodobnie największym dzisiaj wyzwaniem na drodze do zapewnienia odpowiedniej obsługi klienta jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Zaangażowany, zmotywowany, posiadający wiedzę i otwarty na nowe wyzwania pracownik, a idąc dalej zespół jest marzeniem każdej firmy. Do rozmowy o relacji pomiędzy firmą (pracodawcą) i pracownikiem zaprosiłem człowieka instytucję – Zytę Machnicką.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

W odcinku 65 podcastu Klientomania rozmawiałem z Arkiem o przyczynach „frustracji” (tam nazwaliśmy ten stan mniej elegancko) klientów podczas kontaktów z firmami. Jednym z nich zajmując czołowe miejsce jest człowiek reprezentujący daną markę czyli pracownik. To od jego nastawienia, humoru, kompetencji, zaangażowania, motywacji itd. Zależy najbardziej co klienci poczują podczas kontaktu z firmą. Stąd też mój dzisiejszy gość jest idealną osobą do odpytania, w szczególności o to dlaczego tak się dzieje oraz co możemy z tym zrobić?

Rozmawiamy o:

  • Czy firmy mają problem ze swoimi pracownikami?
  • Co jest źródłem obsługi klienta realizowanej przez ludzi – pracowników?
  • Czy powinniśmy zatrudniać osoby niedopasowane do roli oraz kultury firmy?
  • Czy mamy w Polsce rynek pracownika?
  • O książce, którą Zyta właśnie skończyła pisać
  • Na czym wyrósł rynek Employer Branding?
  • O prostych sposobach budowania zaangażowania pracowników
  • Co to jest Employer Branding?
  • O autentyczności w biznesie
  • O kulturze organizacyjnej opartej na wstydzie
  • O wynikach barometru Edelmana
  • Czy serwisy typu gowork mogą być papierkiem lakmusowym tego co się dziej w firmach.
  • O komunikacji (i jej autentyczności) pomiędzy pracownikami a pracodawcą
  • Jak zabrać się za budowę / odświeżenie / ulepszenie komunikacji firmy z pracownikami i zwiększyć ich zaangażowanie.
  • O hamulcowych zmian
  • O konferencji Lightness conf 2019 – czyli Zyta Machnicka w roli głównej

Przydatne linki

BONUS DLA KLIENTOMANIAKÓW
Zyta przygotowała 10 % zniżki na bilety na konferencję Lightness conf 2019. Wykorzystaj kod: KLIENTOMANIA.

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

 

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !