||

W ciągu ostatnich dziesięciu lat „wyhodowałem” dziesiątki projektów. Ponad rok temu zrobiłem ćwiczenie – każdy projekt (jego nazwę) zapisałem na oddzielnej kartce formatu A4 i rozłożyłem je na podłodze. Powstał biały dywan, który pokrył niemal cały pokój. Pół roku później na tej samej podłodze zostały tylko trzy kartki – trzy projekty. O tym jak doszło do tego doszło, co się wydarzyło rozmawiam z Rafałem Markiewiczem – osobą, która kazała mi to ćwiczenie wykonać.

Jeżeli myślisz, że ten temat nie dotyczy Ciebie, najprawdopodobniej masz rację – wydaje Ci się. Pomysły, wizje i halucynacje to codzienność każdego managera. To co nas różni między sobą to czy mamy z kim je przegadać / przepracować / przemyśleć. Nie oszukujmy się – jesteś tak dobry jak ludzie, którzy (naprawdę) są w okół Ciebie. Przepracowałem to wiele razy. Na codzień działamy w granicach swojej wiedzy, swojej wiedzy i … (o zgrozo) informacji, którą się karmimy.

Rozmawiamy o:

  • Jak to się stało, że Rafał został coachem
  • O modzie na coaching i czy każdy może być coachem (coaching paznokci, ewangeliści)
  • O moich powodach rozpoczęcia pracy z Rafałem
  • O sytuacji managerów w codziennej pracy – o wypaleniu, frustracji,
  • Czy coach musi znać się na biznesie ludzi, którym pomaga?
  • O odwadze, otwartości, szczerości
  • O osamotnieniu szefa (szczególnie w kontekście obsługi klienta)
  • Do kogo w pracy manager może się zgłosić kiedy czegoś nie wie,
  • O podejmowaniu decyzji managerskich
  • O stresie
  • O awansach na stanowiska managerske
  • Jak radzić sobie z samotności – coaching to tylko jedna z dróg
  • O uzależnieniu od zewnętrznej pomocy
  • O kryzysie autorytetów
  • O źródłach rozwoju managerskiego
  • Do kogo pójść – do coacha czy mentora?
  • Jak odważyłem się zostać mentorem?
  • Jak wygląda nasza praca – Rafała jako coacha, moja jako mentora

Przydatne linki

One thought on “KLM #69: Nie możesz wszystkiego – rozmowa z Rafałem Markiewiczem

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...
NPS
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS – Net Promotor Score – wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania  prawdopodobieństwa...
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe