W idealnym świecie, w którym klient przejmuje władzę, a jego imię odmieniane jest przez wszystkie przypadki dostarczając mu niecodziennych doświadczeń, przyszedł czas aby porozmawiać o ciemnej stronie księżyca – o firmach i sytuacjach, w których obsługa klientów po prostu się nie opłaca.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Rozmawiamy o:

  • Czy obsługiwanie klientów zawsze się opłaca?
  • Czym różni się potrzeba od oczekiwania?
  • O biznesach, w których obsługa klienta się nie opłaca ze względu na cenę produktu czy usługi
  • O dyskontach (tych prawdziwych sprzed kilkunastu lat)
  • O działach zbytu i ich ewolucji w kierunku customer service
  • O firmach, które intencjonalnie zrezygnowały z podawania i obsługi telefonów
  • O obsłudze klienta w Zenbox
  • O obsłudze klienta w platformie Player
  • Dlaczego Orange zbudował Voicebota (Maxa), a nie chatbota
  • O koszcie obsługi wliczonej w cenę produktu
  • O tanich lotach, przejazdach i standardach obsługi w nich obowiązujących
  • Jak obsługiwać klienta, żeby nie wydać fortuny i spełnić jego potrzeby
  • O pułapkach selfserwisów
  • O tym, że ważniejszy jest dostęp do informacji niż dążenie do rozwiązania każdej sprawy
  • O współpracy klientów czyli jak niskim kosztem dostarczyć obsługę innym użytkownikom
  • O bazach wiedzy

 

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

 

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !