||
Odcinek #70

Komu się nie opłaca obsługiwanie klientów?

W idealnym świecie, w którym klient przejmuje władzę, a jego imię odmieniane jest przez wszystkie przypadki dostarczając mu niecodziennych doświadczeń, przyszedł czas aby porozmawiać o ciemnej stronie księżyca – o firmach i sytuacjach, w których obsługa klientów po prostu się nie opłaca.

Rozmawiamy o:

  • Czy obsługiwanie klientów zawsze się opłaca?
  • Czym różni się potrzeba od oczekiwania?
  • O biznesach, w których obsługa klienta się nie opłaca ze względu na cenę produktu czy usługi
  • O dyskontach (tych prawdziwych sprzed kilkunastu lat)
  • O działach zbytu i ich ewolucji w kierunku customer service
  • O firmach, które intencjonalnie zrezygnowały z podawania i obsługi telefonów
  • O obsłudze klienta w Zenbox
  • O obsłudze klienta w platformie Player
  • Dlaczego Orange zbudował Voicebota (Maxa), a nie chatbota
  • O koszcie obsługi wliczonej w cenę produktu
  • O tanich lotach, przejazdach i standardach obsługi w nich obowiązujących
  • Jak obsługiwać klienta, żeby nie wydać fortuny i spełnić jego potrzeby
  • O pułapkach selfserwisów
  • O tym, że ważniejszy jest dostęp do informacji niż dążenie do rozwiązania każdej sprawy
  • O współpracy klientów czyli jak niskim kosztem dostarczyć obsługę innym użytkownikom
  • O bazach wiedzy

Przydatne linki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Tony Hsieh (twórca sukcesu Zappos) wraz z grupą swoich znajomych po całonocnej eskapadzie po barach dotarli...
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2023 · Klientomania · Customer Fixe