
Odcinek #70
Komu się nie opłaca obsługiwanie klientów?
W idealnym świecie, w którym klient przejmuje władzę, a jego imię odmieniane jest przez wszystkie przypadki dostarczając mu niecodziennych doświadczeń, przyszedł czas aby porozmawiać o ciemnej stronie księżyca – o firmach i sytuacjach, w których obsługa klientów po prostu się nie opłaca.
Rozmawiamy o:
- Czy obsługiwanie klientów zawsze się opłaca?
- Czym różni się potrzeba od oczekiwania?
- O biznesach, w których obsługa klienta się nie opłaca ze względu na cenę produktu czy usługi
- O dyskontach (tych prawdziwych sprzed kilkunastu lat)
- O działach zbytu i ich ewolucji w kierunku customer service
- O firmach, które intencjonalnie zrezygnowały z podawania i obsługi telefonów
- O obsłudze klienta w Zenbox
- O obsłudze klienta w platformie Player
- Dlaczego Orange zbudował Voicebota (Maxa), a nie chatbota
- O koszcie obsługi wliczonej w cenę produktu
- O tanich lotach, przejazdach i standardach obsługi w nich obowiązujących
- Jak obsługiwać klienta, żeby nie wydać fortuny i spełnić jego potrzeby
- O pułapkach selfserwisów
- O tym, że ważniejszy jest dostęp do informacji niż dążenie do rozwiązania każdej sprawy
- O współpracy klientów czyli jak niskim kosztem dostarczyć obsługę innym użytkownikom
- O bazach wiedzy

Przydatne linki
- „Goniąc czarne jednorożce” – książka napisana przez Marka Zmysłowskiego, która zachwyciła Arka
- Kabaret Dudek – Sęk
- 2015 global contact centre benchmarking report Dimension Data
- Webinar o bazie wiedzy
- KLM #68: Czy w Polsce mamy rynek pracownika? – rozmowa z Zytą Machnicką
To może Cię również zainteresować
13 listopada, 2023
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...

31 października, 2023
Tony Hsieh (twórca sukcesu Zappos) wraz z grupą swoich znajomych po całonocnej eskapadzie po barach dotarli...
No posts found