|
Odcinek #71

Jak powstają inspirujące historie obsługi klienta

Relacja marki z klientem bywają źródłem niesamowitych historii. Dobrze opowiedziane stają się najlepszą reklamą, motywacją i inspiracją dla innych. Czy są prawdziwe ? Skąd się biorą ? ile w nich marketingu, ile legendy, a ile przypowieści? Zapraszam na rozmowę z najbardziej znanym w Polsce opowiadaczem historii – Pawłem Tkaczykiem.

Ta rozmowa czekała na swój moment od niemal 4 lat. Spotkałem Pawła na jednej z konferencji poświęconej obsłudze klienta, albo z obowiązującym już wówczas trendzie „customer experience”. Jego wystąpienie zatytułowane „Dwie skale, czyli dlaczego większość ludzi nie powinna się zajmować obsługą klienta” nie tylko brzmiało (jak dla mnie) dobrze, ale i wpisywało się w moje klientomaniackie zapędy zbadania „jak to właściwie jest”.

Zapewne nie tylko mnie prawdziwie urzekają historie opisujące wyjątkowe doświadczenia klientów w kontakcie z różnymi markami. Jej autorami są często prawdziwi klienci, ale bywa, że są elementem marketingu danej marki. Tak moja ciekawość zawiodła mnie do Pawła Tkaczyka, który łączy zawodowo dwa wątki: z jednej strony, jak o sobie mówi… zarabia opowiadając historie, z drugiej jest najczystszej krwi marketerem. Jak to właśnie zatem jest kiedy marketing zabiera się za obsługę klienta.

Rozmawiamy o:

  • Które historie obsługi klienta są najbliższe sercu Pawła?
  • Jak powstają inspirujące historie (nie tylko) obsługi klienta?
  • Czy te historie to marketingowa gra czy odzwierciedlenie rzeczywistych zdarzeń
  • Porządkujemy pojęcia: marketing, PR, sprzedaż, obsługa klienta
  • Czym jest smarketing?
  • Jak Paweł ocenia poziom, jakość obsługi klienta (jako klient)
  • Czego pragną klienci? Jak Paweł bada potrzeby klienta?
  • Kto powinien obsługiwać Social Media – dział obsługi klienta czy zewnętrzna agencja social media?
  • Co to jest dobra obsługa klienta?
  • Czy klienci chcą być zachwycani?
  • Jak mądrze promować obsługę klienta?
  • Jak wykorzystać obsługę klienta w marketingu?
  • Jak budować kulturę obsługi klienta wewnątrz organizacji?

Przydatne linki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Czy można zamówić pizzę w sklepie z butami?
Tony Hsieh (twórca sukcesu Zappos) wraz z grupą swoich znajomych po całonocnej eskapadzie po barach dotarli...
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe