Relacja marki z klientem bywają źródłem niesamowitych historii. Dobrze opowiedziane stają się najlepszą reklamą, motywacją i inspiracją dla innych. Czy są prawdziwe ? Skąd się biorą ? ile w nich marketingu, ile legendy, a ile przypowieści? Zapraszam na rozmowę z najbardziej znanym w Polsce opowiadaczem historii – Pawłem Tkaczykiem.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Ta rozmowa czekała na swój moment od niemal 4 lat. Spotkałem Pawła na jednej z konferencji poświęconej obsłudze klienta, albo z obowiązującym już wówczas trendzie „customer experience”. Jego wystąpienie zatytułowane „Dwie skale, czyli dlaczego większość ludzi nie powinna się zajmować obsługą klienta” nie tylko brzmiało (jak dla mnie) dobrze, ale i wpisywało się w moje klientomaniackie zapędy zbadania „jak to właściwie jest”.

Zapewne nie tylko mnie prawdziwie urzekają historie opisujące wyjątkowe doświadczenia klientów w kontakcie z różnymi markami. Jej autorami są często prawdziwi klienci, ale bywa, że są elementem marketingu danej marki. Tak moja ciekawość zawiodła mnie do Pawła Tkaczyka, który łączy zawodowo dwa wątki: z jednej strony, jak o sobie mówi… zarabia opowiadając historie, z drugiej jest najczystszej krwi marketerem. Jak to właśnie zatem jest kiedy marketing zabiera się za obsługę klienta.

Rozmawiamy o:

  • Które historie obsługi klienta są najbliższe sercu Pawła?
  • Jak powstają inspirujące historie (nie tylko) obsługi klienta?
  • Czy te historie to marketingowa gra czy odzwierciedlenie rzeczywistych zdarzeń
  • Porządkujemy pojęcia: marketing, PR, sprzedaż, obsługa klienta
  • Czym jest smarketing?
  • Jak Paweł ocenia poziom, jakość obsługi klienta (jako klient)
  • Czego pragną klienci? Jak Paweł bada potrzeby klienta?
  • Kto powinien obsługiwać Social Media – dział obsługi klienta czy zewnętrzna agencja social media?
  • Co to jest dobra obsługa klienta?
  • Czy klienci chcą być zachwycani?
  • Jak mądrze promować obsługę klienta?
  • Jak wykorzystać obsługę klienta w marketingu?
  • Jak budować kulturę obsługi klienta wewnątrz organizacji?

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jesteś słuchaczem klientomanii ?

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !