U schyłku 2019 roku, zamiast klasycznego i spodziewanego w tym miejscu podsumowania roku pokusiliśmy się opisać nasz podcast liczbami. Po czterech i pół roku nagrywania Klientomanii w końcu wiemy czym ona jest oraz kim są nasi słuchacze.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Pod koniec listopada 2019 roku liczba pobrań nasze podcastu przekroczyła 100.000 (słownie: sto tysięcy). Okazuje się, zatem, że ktoś tam po drugiej stronie internetu jest i nas faktycznie słucha. Postanowiliśmy zatem dowiedzieć się kim są słuchacze podcastu klientomanii, jak oceniają naszą pracę. W tym celu na początku grudnia zaprosiliśmy Was, drodzy słuchacze do wypełnienia, krótkiej ankiety. Otrzymaliśmy 62 odpowiedzi. Aby jeszcze rozszerzyć zakres naszej wiedzy o tym co udało nam się przez minione cztery pół roku zdziałać, sięgnęliśmy po skrywane w czeluściach systemów analitycznych dane statystyczne. Wiemy zatem nie tylko ile osób nas słucha, ale również jak długo, który odcinek okazał się (jak dotąd) numerem „1”, oraz jak długo jesteście w stanie nas słuchać.

Rozmawiamy o:

  • tym czym jest i nie jest klientomania
  • omawiamy wyniki ankiety słuchaczy podcastu klientomania, a w niej
    • kim są słuchacze, jaką wykonują pracę, ile mają lat, w jakiej branży pracują
    • W jaki sposób słuchają naszego podcastu
    • co ich najbardziej interesuje
    • Jak oceniają naszą pracę
  • Prezentujemy najważniejsze dane liczbowe i statystyczne dotyczące naszego podcastu, czyli:
    • ile razy pobrano nasz podcast
    • jak długo słuchacie naszych odcinków ?
    • którego odcinka słuchaliście najczęściej ?
    • ile odcinków nagraliśmy
  • Omawiamy nasze plany na kolejny rok nagrywania

Przydatne linki

 

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

3 komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    • hej Kani, zbieranie danych zaończyliśmy 22.12. Ale jesteśmy wciąż otwarty na wszelki feedback – zarówno na bazie pytań, na kó†re odpowiadali słuchacze jak i na to co płynie z Twojego serca. Napisz proszę na adres maciej@klientomania.pl

      • Dopiero teraz widzę, że odpowiedziałeś na mój komentarz, ale lepiej późno niż wcale. Przede wszystkim czy można jakoś w aplikacji wyłączyć te ciągłe wstawki “słuchasz podcastu klientomania”, “klientomania ręczymy za słowa” itp. itd.? Albo jest jakaś opcja np. płatnej subskrybcji podcastu bez tych wstawek? Jest to okropnie uciążliwe podczas słuchania i bardzo zniechęca. Udało mi się przesłuchać większość odcinków Klientomanii, ale te wstawki bardziej uprzykrzają słuchanie niż reklamy w radiu. Szkoda, bo mówisz lub mówicie o ciekawych rzeczach i szkoda też że niektóre odcinki są nagrane w fatalnej jakości przez którą nie da się ich w ogóle słuchać. Mam nadzieję że mojego komentarza nie potraktujesz obraźliwie, bo odnoszę się tylko do spraw technicznych, a treści podcastu uważam zazwyczaj za bardzo ciekawe i pomocne.

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !