Przychodzi taki moment, że na Ziemi pojawia “coś”. Coś co zmienia reguły gry. Coś co powoduje, że wiele firm. Ale też, że niektóre zaczynają się rozwijać, albo zmieniają ofertę i obszar działania. Albo wręcz powstają nowe. To “coś” to np. kryzys, wojna, pandemia czy też “łabędź czarny”.

Zaprosiłem do rozmowy osobę, której działalność prawie z dnia na dzień, skutecznie w marcu 2020 roku, na łopatki rozłożył kornawirus. Ale udało się jej zrobić wyjście z parteru i zacząć walkę. O firmę, o pracowników, o siebie. Która odpowiada za skuteczne przekształcenie swojej firmy. I dostarczenie nowych usług.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  Transkrypt Youtube

słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify

Rozmawiamy o:

  • jakości obsługi klienta,
  • dlaczego reklamacje i skargi są potrzebne,
  • zmianie profilu działalności firmy prawie z dnia na dzień,
  • dlaczego kryzys to szansa,
  • jak nurkowanie z rekinami pomogło przy walce ze skutkami pandemii,
  • niepoddawaniu się,
  • dlaczego ważne jest pomaganie innym
  • co znaczyć może “korona na głowie szefa”.

Przydatne linki

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Transkrypt

Arek Cempura

Arkadiusz R. Cempura, przez znajomych zwany Arek, posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

Zarządzał sprzedażą w Alcatelu, NextiraOne, Dimension Data (obecenie NNT Polska). Realizował projekty w Lukas Banku, Credit Agricrole, Euro Banku, Serwis Prawa, Pirios, PZU, Banku Millennium.

Twierdzi, że jest „ojcem chrzestnym voicebota Maksa z Orange PL” :) A do zatrudniania botów przekonywał już w 2015 (taki z niego trendsetter).

Prawie 3 lata spędził na Ukrainie, realizując projekty w Alfa Bank Ukraine i Idea Bank Ukraina.

Współorganizator i moderator konferencji organizowanych przez Związek Banków Polskich.

O sobie mówi:

Z wykształcenia jestem inżynier..., magister inżynier elektronik, ze specjalnością telekomunikacja.

Z zawodu ... handlowiec.
Ale czy na pewno sprzedaję, a może sprawiam żeby ludzie chcieli ... zmienić przyzwyczajenia.
Sprzedając robię to co lubię - zachęcam ludzi do poddania się zmianom, do szukania rozwiązań, do wyjścia poza krąg własnych przyzwyczajeń. Sam wiem, że to właśnie "przyzwyczajenia" są wrogiem "nowości".
W tej sytuacji można powiedzieć, że pracy nigdy nie zmieniłem.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dołącz do społeczności klientomaniaków

Co tydzień będę Ci wysyłał inspirujące porady jak zbudować obsługę, którą pokochają klienci !