KLM #90: Ból(shit) relacji – jak stać się ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań

Rynek pompuje sztuczną potrzebę u klientów, a firmy tworzą strategię „wciskania” rozwiązań, pod pozorem dopasowanych potrzeb. Klienci mają serdecznie dosyć i odczuwają niechęć odbierając połączenie z nieznanego numeru. Telemarketerzy pracują na przygotowanych skryptach, opracowanych przez „ekspertów”, powtarzając bezmyślnie silnie manipulacyjne regułki.

Ból(shit) relacji to koncepcja, która pozwala zrozumieć jak firmy nieświadomie podtrzymują taki stan rzeczy, po co to robią i czy jest w tym sens? Posłuchaj wystąpienia Adama Plucińskiego podczas konferencji My Customer World

Adam w swoim wystąpieniu mówi o:

00:00Your Title
  • Co mówi się i słyszy o rynku obsługi klienta?
  • Jak działają firmy dostarczając obsługę klienta, sprzedając przez telefon – jakie mają założenia, w jaki sposób działają?
  • Kim jest telemarketer / konsultant obsługi klienta – w jakich realiach naprawdę pracuje, co myśli ?
  • Jak firmy widzą klienta ? Jak czuje się klient w relacji z firmą ?
  • Co boli klienta ?
  • Którą tabletkę na ból klienta wybrać ?
  • Dekalog fundamentalnych wartości
  • O doświadczeniach

Przydatne linki

Dołącz do rozmowy