Rynek pompuje sztuczną potrzebę u klientów, a firmy tworzą strategię „wciskania” rozwiązań, pod pozorem dopasowanych potrzeb. Klienci mają serdecznie dosyć i odczuwają niechęć odbierając połączenie z nieznanego numeru. Telemarketerzy pracują na przygotowanych skryptach, opracowanych przez „ekspertów”, powtarzając bezmyślnie silnie manipulacyjne regułki.
Ból(shit) relacji to koncepcja, która pozwala zrozumieć jak firmy nieświadomie podtrzymują taki stan rzeczy, po co to robią i czy jest w tym sens? Posłuchaj wystąpienia Adama Plucińskiego podczas konferencji My Customer World
Posłuchaj podcastu
Pobierz mp3 Transkrypt Youtube
słuchaj na iPhone Słuchaj na Android Słuchaj w Spotify
Adam w swoim wystąpieniu mówi o:
- Co mówi się i słyszy o rynku obsługi klienta?
- Jak działają firmy dostarczając obsługę klienta, sprzedając przez telefon – jakie mają założenia, w jaki sposób działają?
- Kim jest telemarketer / konsultant obsługi klienta – w jakich realiach naprawdę pracuje, co myśli ?
- Jak firmy widzą klienta ? Jak czuje się klient w relacji z firmą ?
- Co boli klienta ?
- Którą tabletkę na ból klienta wybrać ?
- Dekalog fundamentalnych wartości
- O doświadczeniach
Przydatne linki
- Profil Adama na LinkedIn
- LIVE: (Ból)shit relacji – obsługa Klienta nie działa? – 19.08.2020 g. 11:00 !!!!!
- Moja aranżacja historii o żyrawce Joshie
- Ciricinus Training Center – firma Adama (i Edyty)
- KLM #41: Jak zorganizować wydarzenie marzeń? – jak powstawała konferencja My Customer World
Dziękuję Patronom za wsparcie
- Tomkowi
- Filipowi,
- Kasi,
- Eli,
- Arkowi
Skąd pobrać podcast
Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):
- W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
- W iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
- W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów
Dołącz do dyskusji