||
Odcinek #90

Ból(shit) relacji - jak stać się ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań

Rynek pompuje sztuczną potrzebę u klientów, a firmy tworzą strategię „wciskania” rozwiązań, pod pozorem dopasowanych potrzeb. Klienci mają serdecznie dosyć i odczuwają niechęć odbierając połączenie z nieznanego numeru. Telemarketerzy pracują na przygotowanych skryptach, opracowanych przez „ekspertów”, powtarzając bezmyślnie silnie manipulacyjne regułki.

Ból(shit) relacji to koncepcja, która pozwala zrozumieć jak firmy nieświadomie podtrzymują taki stan rzeczy, po co to robią i czy jest w tym sens? Posłuchaj wystąpienia Adama Plucińskiego podczas konferencji My Customer World

Adam w swoim wystąpieniu mówi o:

00:00Your Title
  • Co mówi się i słyszy o rynku obsługi klienta?
  • Jak działają firmy dostarczając obsługę klienta, sprzedając przez telefon – jakie mają założenia, w jaki sposób działają?
  • Kim jest telemarketer / konsultant obsługi klienta – w jakich realiach naprawdę pracuje, co myśli ?
  • Jak firmy widzą klienta ? Jak czuje się klient w relacji z firmą ?
  • Co boli klienta ?
  • Którą tabletkę na ból klienta wybrać ?
  • Dekalog fundamentalnych wartości
  • O doświadczeniach

Przydatne linki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

teatr
Czy obsługa klienta to teatr
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i...
Obszar roboczy 3
UX design - projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym...
NPS
Net Promotor Score - wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS – Net Promotor Score – wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania  prawdopodobieństwa...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe