Które kanały kontaktu z marką udostępnić klientom?

12 January, 2023

Pamietam czasy kiedy królowało hasło „be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały natychmiastową decyzję – „wchodzimy w to”. Dostawcy rozwiązań contact center oferowali oczywiście rozwiązania wielo, a nawet omnichannelowe. Ale i tak wiele firm „wolało” skorzystać z dedykowanych czy też natywnych rozwiązań dla danego kontaktu. Ale technologia to zaledwie część wyzwania. Inną dużą częścią była ich obsługa.

Mamy przełom 2022/23 roku. Czy tak wiele się zmieniło ? A i owszem. Okazało się, że nie tylko nie musimy być wszędzie, ale również nie zawsze na wyciągnięcie ręki przez 24 godziny na dobę. O ile nasza usługa nie musi być dostępna w takim trybie ze względu na swój charakter, godziny pracy BOK są skutecznie ograniczane. Ich miejsce zastępują rozwiązania samoobsługowe i automatyczne.

Które kanały kontaktu z marką udostępnić klientom ? odpowiadam w poniższym materiale.

Play Video

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe