Które kanały kontaktu z marką udostępnić klientom?
Pamietam czasy kiedy królowało hasło „be everywhere” – bądź wszędzie gdzie jest klient. Nowo pojawiające się i robiące karierę kanały kontaktu powodowały natychmiastową decyzję – „wchodzimy w to”. Dostawcy rozwiązań contact center oferowali oczywiście rozwiązania wielo, a nawet omnichannelowe. Ale i tak wiele firm „wolało” skorzystać z dedykowanych czy też natywnych rozwiązań dla danego kontaktu. Ale technologia to zaledwie część wyzwania. Inną dużą częścią była ich obsługa.
Mamy przełom 2022/23 roku. Czy tak wiele się zmieniło ? A i owszem. Okazało się, że nie tylko nie musimy być wszędzie, ale również nie zawsze na wyciągnięcie ręki przez 24 godziny na dobę. O ile nasza usługa nie musi być dostępna w takim trybie ze względu na swój charakter, godziny pracy BOK są skutecznie ograniczane. Ich miejsce zastępują rozwiązania samoobsługowe i automatyczne.
Które kanały kontaktu z marką udostępnić klientom ? odpowiadam w poniższym materiale.