customer service & experiencementoring
Wspieramy merytorycznie managerów i specjalistów contact center, customer service oraz customer experience w podejmowaniu dobrych decyzji.
Towarzyszymy im w sytuacjach wymagających dodatkowej wiedzy, szerszego spojrzenia oraz obiektywnej recenzji.
Merytoryczne wsparcie strategii marki
Konfrontujemy opinie na temat ideii
Backend twoich kompetencji
Towarzyszymy w samotności managerów
Jesteśmy przewodnikiem po zarządzaniu w świecie klienta
Pomagamy być bardziej skutecznym
Brakuje Ci pewności, wiedzy lub potrzebnych informacji, aby skutecznie poprowadzić projekt?
Jesteś zmęczony podejmowaniem decyzji w samotności?
Tęsknisz za dodatkowym wsparciem, za konstruktywnymi rozmowami, dobrymi pomysłami?
Nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu w obsługą oraz doświadczeniami klienta zebraliśmy w realne wsparcie dla managerów i specjalistów, którzy stanęli w obliczu wyzwania, czują się osamotnieni w swojej roli w organizacji czy szukają skutecznego sposobu by przejść na poziom PRO.
Wyobraź sobie, że masz u boku osobistego mentora, który towarzyszy Ci w trudnych sytuacjach, dostarcza informacje zwrotne i dzieli się swoją rozległą wiedzą. Nasi mentorzy są tutaj, aby zapewnić Ci wsparcie potrzebne do podejmowania świadomych decyzji i osiągania ponadprzeciętnych wyników.
Dzięki wsparciu mentora możesz zyskać pewność siebie i wiedzę niezbędną do podejmowania dobry decyzji, optymalizacji wydajności zespołu i poprawy zadowolenia klientów.
Umów się na pierwszą bezpłatną sesję i rozpocznij swoją podróż po świecie efektywnego zarządzania obsługą i doświadczeniami klientów
mentoringKiedy potrzebujesz mentora?
Mentoring przybiera różne formy w zależności potrzeb, sytuacji, kontekstu managera czy specjalisty.
Pracujemy z zarządzami i radami dyrektorów na tzw. poziomie strategicznym jak i z managerami odpowiedzialnymi za procesy obsługi czy doświadczeń klienta.
Doradca zarządu
… kiedy chcesz wzmocnić zarząd firmy silnymi kompetencjami i głosem doradczym w zakresie customer service i customer experience. Szukasz wsparcia dla decyzji i projektów ukierunkowanych na komunikację marki z klientem.
Sparing partner
… kiedy potrzebujesz co jakiś czas skonfrontować swoje pomysły, przemyślenia lub problemy. Chcesz poddać je konstruktywnej krytyce, zderzyć je z moimi doświadczeniami i zmierzyć się na argumenty.
Shadow partner
… kiedy potrzebujesz zaufanego partnera w Twojej codziennej pracy, który 1) uzupełni Twoje luki kompetencyjne, 2) realnie wesprze w podejmowaniu decyzji, 3) wzmocni twoje poczucie pewności siebie.
Wentyl bezpieczeństwa
Wejście w nową rolę
… kiedy stanąłeś w obliczu wyzwania: awans, misja organizacji działu, wejścia na rynek. Poszukujesz rzetelnej i wiarygodnej informacji, wiedzy i wsparcia w zadaniach, które stoją przed tobą.
Rozwój
… kiedy chcesz iść do przodu, a nie wiesz od czego zacząć i gdzie szukać wiarygodnych informacji. Chcesz zyskać większą pewność co do tego co robisz, rozwijać dział, którym kierujesz, wzmacniać swój autorytet.
Jak wygląda MENTORING Customer Fixe?
pytamy
słuchamy
radzimy, podpowiadamy
dzielimy się doświadczeniem
dostarczamy informacje
motywujemy
pomagamy
uprzedzamy błędy
łączymy
pomagamy oszczędzać
…pomagamy sformułować problem. Stojąc z boku organizacji staramy się zrozumieć. Często zadajemy pytania z pozycji dziecka, które powtarza „dlaczego?”. Brak znajomości panujących w organizacji od zawsze reguł powoduje, że ignorujmy różne przekonania starając dotrzeć do sedna problemu lub rozwiązania.
- Chcemy zrozumieć istotę problemu
- Drążymy i motywujemy do sformułowania tego nad czym mamy pracować
- Prowokujemy pytaniami do wyjścia z kolein przyzwyczajeń
- Chcemy, abyś usłyszał własne odpowiedzi / wywód - czasami to wystarczy
jesteśmy cierpliwymi słuchaczami. Mentoring Jest odpowiedzią na potrzebę opowiedzenia swojego pomysłu / problemu / wyzwania na głos. Po to aby go zwerbalizować, poukładać a następnie usłyszeć. Czasami, żeby po prostu móc się wygadać.
- Słuchamy, żeby usłyszeć i zrozumieć
- Słuchamy, aby dać bezpieczną przestrzeń na wypowiedzenie "tego" na głos
- Słuchamy, żebyś mógł/a się wygadać
- Słuchamy, żeby mądrze / konstruktywnie odpowiedzieć
dążymy do osiągnięcia rezultatu. Możemy oczywiście pogadać, ale w relacji projektowej kluczowy jest efekt. Stoimy na stanowisku, że zawsze jest jakieś wyjście, że nie ma sytuacji, w których nic nie można zrobić. Jeżeli czegoś nie wiemy (bo nie wiemy wszystkiego) wiemy kogo zapytać / z czyjej pomocy skorzystać
- Wspieram we wdrożeniu realnej zmiany
- Koncentrujemy się na znalezieniu rozwiązania i wyjścia z każdej sytuacji
- Konfrontujemy się z trudnymi pytaniami
- Sięgamy również po rozwiązania z innych dziedzin
dzielimy się naszym doświadczeniem, podpowiadamy jakbyśmy to zrobili (określając jednocześnie zastrzeżenia). Bazując na posiadanej wiedzy zarówno tej merytorycznej jak i o źródłach informacji pomagamy w sformułowaniu odpowiedzi na pytania jak? Dlaczego? Co zrobić?
- Wskazujemy sprawdzone, dobre rozwiazania
- Skracamy czas wdrożenia
- Pomagamy uniknąć kosztownych błędów
- Bazujemy na praktyce - zarówno sukcesach jak i wnioskach z porażek
Dzielimy się – wiedzą / posiadanymi kontaktami i relacjami / pomysłami / korzyściami (rabaty, możliwości). Na tym wyrośliśmy. Relacja, która łączy mentora oraz mentee oznacza dla nas pewną wspólnotę celów. Gromadzimy mnóstwo wiedzy oraz możliwości, którymi chętnie dzielimy się z innymi – z tymi, którzy tego potrzebują.
- Rekomendujemy wydarzenia, artykuły, książki, spotkania
- Dzielimy się wynikami badań oraz ich interpretacjami
- Udostępniamy unikalne narzędzia i materiały
- Polecamy ekspertów w swoich specjalizacjach
będziemy Twoim osobistym trenerem customer-servicowej efektywności. Jeżeli się tak umówimy będziemy Twoim wyrzutem sumienia lub egzekutorem zadań i postanowień. Będziemy Twoim towarzyszem w samotności szefa.
- Motywujemy do działania, podejmowania decyzji i wprowadzania planów w życie
- Towarzyszymy Ci w Twojej drodze
- Egzekwujemy realizację zadań, postanowień
- Pomagamy w byciu bardziej efektywnym
… możesz na nas liczyć, na naszą pomoc, czas, wsparcie w zawodowych wyzwaniach. Jesteśmy pomocni. Tu chodzi o Twoje cele i Twoje potrzeby. Mentor najczęściej pozostaje w cieniu, będąc dostępnym kiedy jest potrzebny na zasadach, które uzgodnimy. Relacja mentorska w naszym przekonaniu i wykonaniu bazuje na autentycznym zaufaniu i gotowości do niesienia realnej pomocy.
- Jesteśmy w kontakcie / zasięgu
- Pomagamy rozwiązywać problemy małe i duże
- Wspieramy Cię w podejmowaniu decyzji
- Jesteśmy godni zaufania
… siłą naszego doświadczenia jest liczba zrealizowanych projektów i związanych z nimi zadań i zdarzeń. Wiemy co działa, a co będzie ciągnąć się niczym kula u nogi, z kim współpraca układa się dobrze, a z kim czeka nas walka o każdą zmianę. Już na początku współpracy możemy podzielić się z Tobą radami, dzięki którym unikniesz kosztownych kłopotów.
- Pokażemy Ci zalety i wady narzędzi oraz współpracy z ich dostawcami
- Pomożemy Ci dobrać rozwiązania, które będą idealnie pasować do Twoich potrzeb
- Pomożemy Ci zaoszczędzić czas i pieniądze na testowanie ofertowanych rozwiązań
- Pomożemy Ci prawidłowo oszacować liczbę i rodzaj potrzebnych licencji
… kiedy dostrzegamy możliwości łączymy osoby, firmy, rozwiązania. Integrujemy świat obsługi i doświadczeń klienta dla jeszcze większej sprawności, jakości i efektywności Twojego działania. Od ponad 20 lat jesteśmy w centrum polskiego sektora contact center / obsługi klienta. Nieustannie rozwijamy kontakty na europejskim rynku.
- Łączymy potrzeby z możliwościami i okazjami
- Integrujemy środowisko branżowe
- Rekomendujemy współprace biznesowe i R&D
- Transferujemy relacje w Polsce i Europie
… pomagamy oszczędzać pieniądze, czas i … nerwy. Nasze doświadczenie oraz bardzo dobra znajomość rynku pozwala nam rekomendować konkretne rozwiązania oraz dostawców usług serwisowych. Pozostajemy przy tym niezależeni i zawsze stoimy po stronie naszych klientów.
- Wiemy, z którymi rozwiązaniami i dostawcami będziesz miał najmniejszy kłopot
- Pomagamy oszczędzać czas na dobór odpowiednich rozwiązań
- Nasze rekomendacje / wskazania są poparte doświadczeniem w pracy na danych rozwiązaniach
- Mitygujemy ryzyka i ograniczenia rozwiązań dostawców
Nasi klienci
Te firmy skorzystały lub wciąż korzystają z różnych form mentoringu Customer Fixe (Service &Experience)
MENTORZY Customer Fixe
Maciej Buś
POMOGĘ CI W:
- budowaniu i zarządzaniu obsługą klientów
- doborze rozwiązań technologicznych wspierających obsługę
- budowaniu doświadczeń klientów w praktycznym wymiarze
- projektowaniu procesów komunikacji i obsługi
- szkoleniu pracowników centrów obsługi klienta
- zarządzaniu zgłoszeniami klientów
Ela Włodarczyk-Buś
POMOGĘ CI W:
- odkryciu istotnych trendów dla Twojej marki
- projektowaniu usług, które zmienią świat
- ogarnąć chaos i zapanować nad wewnętrzną komunikacją
- zadbać o doświadczenia seniorów
- wdrożyć i administrować CRM (szczególnie Salesforce)
- zarządzić trade marketingiem
Tym zajmujemy się na codzień
Angażujemy zespoły by wypracować potrzebne rozwiązania. Prowokujemy do poszukiwania niestandardowych sposobów działania.
Od kilkunastu lat budujemy potężną bibliotekę wiedzy na temat klienta, jego obsługi i doświadczeń. Nagrywamy podcasty, piszemy artykuły, nagrywamy filmy.
Często zadawane pytania.
Zebraliśmy w tym miejscu odpowiedzi na kilka pytań, które najczęściej pojawiają się po zetknięciu z naszą ofertą.
Jeżeli potrzebujesz rozwinięcia odpowiedzi lub masz inne pytania napisz do nas lub umów się na pierwszą rozmowę.
Mentoring to przede wszystkim konstruktywna rozmowa. Najlepsze rezultaty osiągają nasi klienci podczas spotkań twarzą w twarz przy filiżance kawy lub kubku herbaty.
Jednocześnie codzienność operacyjna, dostępność, odległość i … możliwości technologii coraz częściej pozwalają lub dają opcję spotkań zdalnych (MS Teams, ZOOM, ewentualnie telefon).
Mentoring to podróż. Na początku definiujemy kierunek i nieustannie sprawdzamy, czy podążamy w obranym kierunku. Co jakiś czas weryfikujemy czy na początku określony kierunek jest wciąż tym, w którym chcemy iść.
Spotkania / sesje mentoringowe odbywają się raz w tygodniu / 4 razy w miesiącu przez minimum 3 miesiące. Trwają około 1 godziny.
Podczas każdej sesji rozwiązujemy zdefiniowany przez Ciebie problem.
Pamiętaj – to TY definiujesz problem, który chcesz rozwiązać.
Rolą mentora jest pomóc Ci go rozwiązać. Wykorzystuje do tego przede wszystkim swoje doświadczenie, ale również wiedzę, orientację w branży, technologii, znajomość rozwiązań, ludzi.
Co najmniej jedno spotkanie powinno odbyć się bezpośrednio twarzą w twarz. Pozostałe zazwyczaj realizujemy zdalnie.
Jesteśmy też dostępni interwencyjnie na kilka / kilkanaście minut kiedy potrzebujesz wsparcia tu i teraz.
Cena wsparcia mentoringowego zależy od formy, jakiej potrzebujesz. (domyślamy się, że uwielbiasz tak zaczynające się odpowiedzi).
Mentoring indywidualny obejmujący:
- cotygodniowe jednogodzinne sesje / spotkania
- w tym jedno twarzą w twarz
- przez okres 3 miesięcy (90 dni)
to koszt 4.800 zł (netto)
Szczegóły ustalamy na podstawie pierwszego bezpłatnego spotkania.
Umów się na spotkania
Mentoring jest podróżą. Czasami chodzi o to, żeby się wspólnie przejść, innym razem o porzygotowanie do realizacji celu.
Konsultacja ma najczęściej charakter jednorazowy lub krótkoterminowy. Jej przedmiotem jest zaopiniowanie lub przegadanie konkretnego zagadnienia, rozwiązania, problemu.
Współpraca mentoringowa to podróż. Umawiamy się na minimum 3 miesiące wspólnej pracy / wsparcia.
Najczęściej przedłużamy ją o kolejne 3-miesięczne okresy planując cele i aktualizując zasady i formy.
Takie podejście pomaga utrzymać świeżość relacji oraz kontrolować użyteczność wsparcia.
Napisz do nas:
Zaplanujmy 30 minut na omówienie Twojego wyzwania
- Wybierz dogodny termin z listy dostępnych opcji. Podaj swoje dane i napisz o czym chcesz porozmawiać
- Wyślemy Ci potwierdzenie spotkania. Zapisz go w swoim kalendarzu
- Spotkamy się w umówionym terminie na platformie MS Teams.
Na naszym blogu
Poszukaj inspiracji, przykładów i sprawdzonych rozwiązań. Od kilkunastu lat dzielimy się unikalną wiedzą i doświadczeniem w formie merytorycznych artykułów i podcastów.
Zaplanujmy 30 minut na omówienie Twojego wyzwania
- Wybierz dogodny termin z listy dostępnych opcji. Podaj swoje dane i napisz o czym chcesz porozmawiać
- Wyślemy Ci potwierdzenie spotkania. Zapisz go w swoim kalendarzu
- Spotkamy się w umówionym terminie na platformie MS Teams.