customer service & experiencementoring

Wspieramy merytorycznie managerów i specjalistów contact center, customer service oraz customer experience w podejmowaniu dobrych decyzji.

Towarzyszymy im w sytuacjach wymagających dodatkowej wiedzy, szerszego spojrzenia oraz obiektywnej recenzji.

Doradca zarządu

Merytoryczne wsparcie strategii marki

Sparing partner

Konfrontujemy opinie na temat ideii 

Shadow partner

Backend twoich kompetencji

Wentyl bezpieczeństwa

Towarzyszymy w samotności managerów

Wejście w nową rolę

Jesteśmy przewodnikiem po zarządzaniu w świecie klienta

Rozwój

Pomagamy być bardziej skutecznym

Brakuje Ci pewności, wiedzy lub potrzebnych informacji, aby skutecznie poprowadzić projekt?

Jesteś zmęczony podejmowaniem decyzji w samotności?

Tęsknisz za dodatkowym wsparciem, za konstruktywnymi rozmowami, dobrymi pomysłami?

Nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu w obsługą oraz doświadczeniami klienta zebraliśmy w realne wsparcie dla managerów i specjalistów, którzy stanęli w obliczu wyzwania, czują się osamotnieni w swojej roli w organizacji czy szukają skutecznego sposobu by przejść na poziom PRO. 

Wyobraź sobie, że masz u boku osobistego mentora, który towarzyszy Ci w trudnych sytuacjach, dostarcza informacje zwrotne i dzieli się swoją rozległą wiedzą. Nasi mentorzy są tutaj, aby zapewnić Ci wsparcie potrzebne do podejmowania świadomych decyzji i osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Dzięki wsparciu mentora możesz zyskać pewność siebie i wiedzę niezbędną do podejmowania dobry decyzji, optymalizacji wydajności zespołu i poprawy zadowolenia klientów.

Umów się na pierwszą bezpłatną sesję i rozpocznij swoją podróż po świecie efektywnego zarządzania obsługą i doświadczeniami klientów

mentoringKiedy potrzebujesz mentora?

Mentoring przybiera różne formy w zależności potrzeb, sytuacji, kontekstu managera czy specjalisty.

Pracujemy z zarządzami i radami dyrektorów na tzw. poziomie strategicznym jak i z managerami odpowiedzialnymi za procesy obsługi czy doświadczeń klienta.

Doradca zarządu

… kiedy chcesz wzmocnić zarząd firmy silnymi kompetencjami i głosem doradczym w zakresie customer service i customer experience. Szukasz wsparcia dla decyzji i projektów ukierunkowanych na komunikację marki z klientem.

Sparing partner

… kiedy potrzebujesz co jakiś czas skonfrontować swoje pomysły, przemyślenia lub problemy. Chcesz poddać je konstruktywnej krytyce, zderzyć je z moimi doświadczeniami i zmierzyć się na argumenty.

Shadow partner​

… kiedy potrzebujesz zaufanego partnera w Twojej codziennej pracy, który 1) uzupełni Twoje luki kompetencyjne, 2) realnie wesprze w podejmowaniu decyzji, 3) wzmocni twoje poczucie pewności siebie.

Wentyl bezpieczeństwa

… kiedy potrzebujesz dać upust galopującym w głowie myślom, ideom, a czasami frustracjom. Przydałby ci się ktoś kto wysłucha, da Ci feedback i sprawnie ustawi Cię na właściwych torach.

Wejście w nową rolę​

… kiedy stanąłeś w obliczu wyzwania: awans, misja organizacji działu, wejścia na rynek. Poszukujesz rzetelnej i wiarygodnej informacji, wiedzy i wsparcia w zadaniach, które stoją przed tobą.

Rozwój

… kiedy chcesz iść do przodu, a nie wiesz od czego zacząć i gdzie szukać wiarygodnych informacji. Chcesz zyskać większą pewność co do tego co robisz, rozwijać dział, którym kierujesz, wzmacniać swój autorytet.

Jak wygląda MENTORING Customer Fixe?

rozmawiamy

pytamy

rozmawiamy

słuchamy

Szukamy rozwiązań

radzimy, podpowiadamy

Szukamy rozwiązań

dzielimy się doświadczeniem

Wspieramy

dostarczamy informacje

WZMACNIAMy

motywujemy

Wspieramy

pomagamy

Ostrzegamy

uprzedzamy błędy

integrujemy

łączymy

dbamy

pomagamy oszczędzać

…pomagamy sformułować problem. Stojąc z boku organizacji staramy się zrozumieć. Często zadajemy pytania z pozycji dziecka, które powtarza „dlaczego?”. Brak znajomości panujących w organizacji od zawsze reguł powoduje, że ignorujmy różne przekonania starając dotrzeć do sedna problemu lub rozwiązania.

jesteśmy cierpliwymi słuchaczami. Mentoring Jest odpowiedzią na potrzebę opowiedzenia swojego pomysłu / problemu / wyzwania na głos. Po to aby go zwerbalizować, poukładać a następnie usłyszeć. Czasami, żeby po prostu móc się wygadać.

dążymy do osiągnięcia rezultatu. Możemy oczywiście pogadać, ale w relacji projektowej kluczowy jest efekt. Stoimy na stanowisku, że zawsze jest jakieś wyjście, że nie ma sytuacji, w których nic nie można zrobić. Jeżeli czegoś nie wiemy (bo nie wiemy wszystkiego) wiemy kogo zapytać / z czyjej pomocy skorzystać

dzielimy się naszym doświadczeniem, podpowiadamy jakbyśmy to zrobili (określając jednocześnie zastrzeżenia). Bazując na posiadanej wiedzy zarówno tej merytorycznej jak i o źródłach informacji pomagamy w sformułowaniu odpowiedzi na pytania jak? Dlaczego? Co zrobić?

Dzielimy się – wiedzą / posiadanymi kontaktami i relacjami / pomysłami / korzyściami (rabaty, możliwości). Na tym wyrośliśmy. Relacja, która łączy mentora oraz mentee  oznacza dla nas pewną wspólnotę celów. Gromadzimy mnóstwo wiedzy oraz możliwości, którymi chętnie dzielimy się z innymi – z tymi, którzy tego potrzebują.

będziemy Twoim osobistym trenerem customer-servicowej efektywności. Jeżeli się tak umówimy będziemy Twoim wyrzutem sumienia lub egzekutorem zadań i postanowień. Będziemy Twoim towarzyszem w samotności szefa.

… możesz na nas liczyć, na naszą pomoc, czas, wsparcie w zawodowych wyzwaniach. Jesteśmy pomocni. Tu chodzi o Twoje cele i Twoje potrzeby. Mentor najczęściej pozostaje w cieniu, będąc dostępnym kiedy jest potrzebny na zasadach, które uzgodnimy. Relacja mentorska w naszym przekonaniu i wykonaniu bazuje na autentycznym zaufaniu i gotowości do niesienia realnej pomocy.

… siłą naszego doświadczenia jest liczba zrealizowanych projektów i związanych z nimi zadań i zdarzeń. Wiemy co działa, a co będzie ciągnąć się niczym kula u nogi, z kim współpraca układa się dobrze, a z kim czeka nas walka o każdą zmianę. Już na początku współpracy możemy podzielić się z Tobą radami, dzięki którym unikniesz kosztownych kłopotów. 

… kiedy dostrzegamy możliwości łączymy osoby, firmy, rozwiązania. Integrujemy świat obsługi i doświadczeń klienta dla jeszcze większej sprawności, jakości i efektywności Twojego działania. Od ponad 20 lat jesteśmy w centrum polskiego sektora contact center / obsługi klienta. Nieustannie rozwijamy kontakty na europejskim rynku. 

… pomagamy oszczędzać pieniądze, czas i … nerwy. Nasze doświadczenie oraz bardzo dobra znajomość rynku pozwala nam rekomendować konkretne rozwiązania oraz dostawców usług serwisowych. Pozostajemy przy tym niezależeni i zawsze stoimy po stronie naszych klientów.

Nasi klienci

Te firmy skorzystały lub wciąż korzystają z różnych form mentoringu Customer Fixe (Service &Experience)

MENTORZY Customer Fixe

Maciej Buś

POMOGĘ CI W:

Ela Włodarczyk-Buś

Ela Włodarczyk-Buś

POMOGĘ CI W:

Tym zajmujemy się na codzień

Audyt
Audytujemy istniejące organizacje, struktury i realizowane w nich procesy. Przygotowujemy rekomendacje usprawnień.
Konsultacje
Konsultujemyy projekty, koncepty, pomagamy odpowiadać na ważne pytania. Doradzamy jak dobrze wydawać pieniądze na inwestycje.
Wdrożenia
Przeprowadzam firmy przez procesy wdrożeniowe zmian organizacyjnych i technologicznych.
Mentoring
Wspieramy managerów w ich samotności w pełnionej funkcji. Mamy dobrych słuchaczy i doświadczonych doradców.
Szkolenia
Prowadzimy warsztaty szkoleniowe. Pomagamy odkryć rozwiązania, dzielimy się sprawdzoną wiedzą, kształtujemy umiejętności.
Warsztaty

Angażujemy zespoły by wypracować potrzebne rozwiązania. Prowokujemy do poszukiwania niestandardowych sposobów działania.

Wiedza

Od kilkunastu lat budujemy potężną bibliotekę wiedzy na temat klienta, jego obsługi i doświadczeń. Nagrywamy podcasty, piszemy artykuły, nagrywamy filmy.

Często zadawane pytania.

Zebraliśmy w tym miejscu odpowiedzi na kilka pytań, które najczęściej pojawiają się po zetknięciu z naszą ofertą.

Jeżeli potrzebujesz rozwinięcia odpowiedzi lub masz inne pytania napisz do nas lub umów się na pierwszą rozmowę.

W jaki sposób odbywają się mentoring?

Mentoring to przede wszystkim konstruktywna rozmowa. Najlepsze rezultaty osiągają nasi klienci podczas spotkań twarzą w twarz przy filiżance kawy lub kubku herbaty. 

Jednocześnie codzienność operacyjna, dostępność, odległość i … możliwości technologii coraz częściej pozwalają lub dają opcję spotkań zdalnych (MS Teams, ZOOM, ewentualnie telefon).

Mentoring to podróż. Na początku definiujemy kierunek i nieustannie sprawdzamy, czy podążamy w obranym kierunku. Co jakiś czas weryfikujemy czy na początku określony kierunek jest wciąż tym, w którym chcemy iść.

Spotkania / sesje mentoringowe odbywają się raz w tygodniu / 4 razy w miesiącu przez minimum 3 miesiące. Trwają około 1 godziny.

Podczas każdej sesji rozwiązujemy zdefiniowany przez Ciebie problem.

Pamiętaj – to TY definiujesz problem, który chcesz rozwiązać. 

Rolą mentora jest pomóc Ci go rozwiązać. Wykorzystuje do tego przede wszystkim swoje doświadczenie, ale również wiedzę, orientację w branży, technologii, znajomość rozwiązań, ludzi.

Co najmniej jedno spotkanie powinno odbyć się bezpośrednio twarzą w twarz. Pozostałe zazwyczaj realizujemy zdalnie.

Jesteśmy też dostępni interwencyjnie na kilka / kilkanaście minut kiedy potrzebujesz wsparcia tu i teraz.

Ile kosztuje mentoring?

Cena wsparcia mentoringowego zależy od formy, jakiej potrzebujesz. (domyślamy się, że uwielbiasz tak zaczynające się odpowiedzi). 

Mentoring indywidualny obejmujący:

  • cotygodniowe jednogodzinne sesje / spotkania
  • w tym jedno twarzą w twarz
  • przez okres 3 miesięcy (90 dni)

to koszt 4.800 zł (netto)

Szczegóły ustalamy na podstawie pierwszego bezpłatnego spotkania.

Umów się na spotkania

Czym różni się mentoring od konsultacji?

Mentoring jest podróżą. Czasami chodzi o to, żeby się wspólnie przejść, innym razem o porzygotowanie do realizacji celu. 

Konsultacja ma najczęściej charakter jednorazowy lub krótkoterminowy. Jej przedmiotem jest zaopiniowanie lub przegadanie konkretnego zagadnienia, rozwiązania, problemu. 

Jak długo trwa współpraca mentoringowa?

Współpraca mentoringowa to podróż. Umawiamy się na minimum 3 miesiące wspólnej pracy / wsparcia.

Najczęściej przedłużamy ją o kolejne 3-miesięczne okresy planując cele i aktualizując zasady i formy. 

Takie podejście pomaga utrzymać świeżość relacji oraz kontrolować użyteczność wsparcia.

Mam inne pytanie!

Napisz do nas:

Mentoring FAQ

Zaplanujmy 30 minut
na omówienie
Twojego wyzwania

Na naszym blogu

Poszukaj inspiracji, przykładów i sprawdzonych rozwiązań. Od kilkunastu lat dzielimy się unikalną wiedzą i doświadczeniem w formie merytorycznych artykułów i podcastów.

Zaplanujmy 30 minut
na omówienie
Twojego wyzwania

 

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe