Monitoruj satysfakcję swoich pracowników
Raz do roku sprawdź siebie – jak efektywne są działania w obszarze zarządzania kluczowym zasobem jakim są Twoi pracownicy. Zapytaj ich o opinię na temat warunków pracy, o oczekiwania w stosunku do miejsca i modelu pracy, poddaj się ocenie swoich pracowników – sprawdź w jakim stopniu są oni zadowoleni z wykonywanej pracy.
Na bieżąco wsłuchuj się w głos swoich pracowników. Każde Twoje działanie jako managera – jest poddawane ocenie i przekłada się na poczucie bezpieczeństwa i satysfakcji z wykonywanej pracy. Bądź transparentny – niech Twoi podwładni wiedzą czego oczekujesz, a Ty wiedz czego oni potrzebują by zrealizować cel danego działania.
Satysfakcja pracowników jest jednym z podstawowych czynników determinujących efektywność operacyjną każdego projektu w contact center. Budują ją poczucie bezpieczeństwa (gwarancja wsparcia, terminowość wypłaty wynagrodzenia), podmiotowe traktowanie, przestrzeganie umówionych zasad, atmosfera, możliwość rozwoju. Wielu managerów boi się usłyszeć prawdę dlatego unika badania satysfakcji pracowników czy też klientów. Pozbawia się tym samym możliwości reagowania i podejmowania działań, które są dopasowane do potrzeb odbiorców.
Monitoruj satysfakcję swoich pracowników – działaj odpowiedzialnie.
Komentarze