- Kto jest klientem Działów IT, a także producentów sprzętu i integratorów, a także odpowiadamy na pytanie kto to jest informatyk i jaki ma to związek z lekarzem
- Z kim spotyka się tzw. Inżynier Wsparcia Sprzedaży i co robi i dlaczego IT musi mieć świadomość biznesową
- Czy biznes ma świadomość technologii i czy im to potrzebne do życia. I dlaczego analityk biznesowy jest potrzebny. I dlaczego współpraca IT z biznesem jest kluczowa.
- O co chodzi z sześcioma dziewiątkami i SLA
- Jaka jest rola działu IT w firmach
- Kiedy klienci boją się nowego rozwiązania
- a ile kosztuje… to coś?, czyli co powinno być w zapytaniu ofertowym
- analiza jest zrobiona, ale… biznes tak chce i jak tu IT ma się ustawić
- uczenie maszynowe, czyli… jakie i po co to i czy lodówka też uczy się?
- Co robi „networkingowiec” i jak pomóc może
- Czym chmura A różni się od chmury B i dlaczego warto przewidywać ryzyka
- Łukaszów wytyczne, aby projekty były dobrze zrealizowane
Subscribe
Subskrybuj
& Obserwuj
Subskrybuj mój podcast
