Mija właśnie rok 2015 – 12 miesięcy, 52 tygodnie, 365 dni – dziesiątki, a nawet setki wydarzeń – tych ogólnych, które dotyczą całej branży i tych specyficznych – bardzo osobistych. Koniec grudnia tradycyjnie sprzyja podsumowaniom tego czego doświadczyliśmy – sukcesów, porażek, czego się nauczyliśmy. To właśnie wtedy zaczyna się giełda trendów i przewidywań co przyniesie nam kolejne 12 miesięcy.
W 13 odcinku podcastu KLIENTOMANIA zebraliśmy dla Was najważniejsze trendy mijającego roku, wydarzenia, sukcesy i porażki. Komentujemy czy i jeżeli tak, to jak zmienił się rynek w ostatnich miesiącach. Co wywarło wpływ na branżę, co zapoczątkowało być może zmiany na miarę przełomu kopernikańskiego. Cieszymy się z tego co udało nam się zrobić w minionym roku – z 13 odcinków podcastu, 60 odcinków Tips & Tricks, nagród – tej fizycznej jak i najważniejszej – wciąż rosnącej liczby czytelników i słuchaczy – DZIĘKUJEMY!. Opowiadamy jak do tego doszło, o chwilach zwątpienia i o tym jednym najważniejszym czynniku, który zbudował sukces – o wartościach.
Rozmawiamy o przyszłości – o trendach, a może bardziej dzielimy się naszymi przewidywaniami co będzie wyznaczać kierunek działania w przyszłym, 2016 roku.
Ten odcinek jest ostatnim w tym roku (2015). Zamyka on pewien okres i etap pracy (głównie kalendarzowo). Dziękujemy, że jesteście że nasz czytacie i słuchacie. Za kilka dni w kalendarzu piątkę zastąpi szóstka w cyfrach budujących numerację roku. Życzymy Wam dobrego roku – współdziałania, rozwoju i integracji.
W tym odcinku usłyszysz o:
•Co wyznaczało rytm pracy Macieja, Piotra i rozwój Forum Call Center w 2015 roku
•Jake trendy były zauważalne i wyznaczały kierunki działalności rynku customer service
•O customer experience w wersji 2015 oczami Macieja i Piotra (będzie krytycznie)
•Czy omnichannel był trendem czy tematem zainteresowania
•O wybuchu realnego zainteresowania biometrią
•O wysypie startaupów i ich wpływie na rozwój branży
•Jakie wydarzenia branżowe zapamiętamy
•Czy były konferencje, które warto wyróżnić ?
•O trudnej drodze do sukcesów forum call center
•O twardych liczbach, które nas cieszą
•O tym, że jest coraz lepiej w podejściu firm do klienta,
•O największych porażkach branży w mijających 12 miesiącach
•O zmianach prawnych, które przysporzyły niektórym siwych włosów
•Co nas czeka w 2016 roku
•O zagrożeniach (niestety) jakie powodują la rozwoju i inwestycji uwarunkowania polityczne
•O trendach według Macieja