Gościem trzydziestego odcinka Klientomanii jest profesor Andrzej Blikle – wybitna postać polskiej przedsiębiorczości, propagator najlepszych praktyk zarządzania, autor „Doktryny jakości”, dla bardzo wielu osób mentor i niewyczerpywalne źródło inspiracji. Rozmawiamy o jakości w obsłudze klienta – czym jest, skąd się bierze, przed jakimi wyzwaniami stoją firmy. Nie byłbym sobą gdybym nie zapytał mojego gościa o jego misję dzielenia się wiedzą.
Rozmawiamy o:
– Czym jest doktryna jakości ?
– Jak mój gość definiuje jakość ? – Czym jest, co ceni, czego oczekuje ?
– Jak zorganizować przedsiębiorstwo, aby w efekcie dostarczyć satysfakcję klienta ? Skąd bierze się dobra jakość jako wartość postrzegana przez klienta ?
– Jak rozwój technologiczny wpływa na zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem i jakością ?
– Czym jest koncepcja organizacji turkusowych ?
– Czy koncepcja samoorganizacji jest dopasowana do charakterystyki tak zwanego pokolenia Y ?
– Przed jakimi wyzwaniami w zakresie obsługi klienta stoimy w perspektywie najbliższych lat ?
– O dzieleniu się wiedzą
– O tym skąd czerpać inspirację do rozwoju, w jaki sposób rozwijać swoje kompetencje.