Placówki usługowe (szczególnie bankowe, ubezpieczeniowe czy firm telekomunikacyjnych) odgrywają bardzo ważną rolę w ekosystemie niemal każdej marki. Mimo, że wieszczono ich rychły schyłek pojawiają się kolejne opracowania potwierdzające ich pozycję oraz wskazujące kierunki rozwoju. Przyczynkiem do naszej kolejnej rozmowy było badanie przeprowadzone przez ekspertów serwisu mojebankowanie.pl na temat jakości obsługi klienta w placówce.
Na przestrzeni lat placówki usługowe zmieniały się na naszych oczach. Wielu z nas pamięta jeszcze monumentalne oddziały wyłożone marmurem mające potwierdzać stabilność instytucji. Coraz trudniej jest znaleźć takie miejsca. Kamienne kontuary zamieniono coraz bardziej modernistycznymi i lekkimi meblami otwierając się na klienta. Ale czy to wystarczyło? Zmieniły się również model pracy, sposób oferowania usług, inaczej spojrzano na jakość obsługi klienta
Rozmawiamy o:
•Czynnikach wpływających na satysfakcję klienta z wizyty w placówce marki
•Badaniu przeprowadzonym przez mojebankowanie.pl
•Raporcie Deloitte „Jakich oddziałów bankowych potrzebują dzisiaj klienci ?”
•Sprzedaży w placówkach – procesie i elementach budujących satysfakcję
•Transformacji funkcji placówek
Subscribe
Subskrybuj
& Obserwuj
Subskrybuj mój podcast
