A może by tak zagrać o … klienta? zdobyć jego serce, lojalność, zawalczyć o pozytywne emocje i doświadczenia. Zagrać w dosłownym tego słowa znaczeniu. W ubiegłym roku powstała wyjątkowa planszówka – „Gra o klienta”. O tym czym ona jest oraz o kulisach jej powstawania rozmawiam z Anią Janiczek.
Przyznam Ci się, że nigdy nie byłem gamerem, szczytem zaangażowania była gra w sneka jeszcze na Nokii jakieś 10 lat temu. Natomiast pamietam z lat dziecięcych gry planszowe (chyba najbardziej chińczyka czy monopoly ).
W czasach postępującej digitalizacji, kiedy wszystko musi być online ktoś robi planszówkę… przyznasz, że nie jest to normalne. Ja po prostu musiałem się to zbadać no i oczywiście zagrać w tą grę.
Do rozmowy o „grze o klienta” zaprosiłem Anię Janiczek z PZU.
W dzisiejszym odcinku rozmawiamy:
– Czym jest „gra o klienta”?
– Z myślą o kim została ona przygotowana? Kto jest beneficjentem projektu?
– Dlaczego planszówka, a nie (będąca na czasie) gra elektroniczna, czy nawet mobilna?
– Skąd wziął się pomysł na „grę”?
– Jak powstawała gra? – kto brał udział w jej projektowaniu, w jaki sposób został dobrany wykonawca, jakie wyzwania / problemy pojawiły się na drodze?
– Czy z gry mogą korzystać inni niż pracownicy PZU?
– Przeprowadzamy unboxing gry – opowiadamy co jest w pudełku oraz o historii jego powstawania (w warstwie graficzno-artystycznej)
– Gramy – próbujemy zmierzyć się przed mikrofonami z wyzwaniem gry o klienta
– Ogłaszamy konkurs, w którym można wygrać „grę o klienta”