Relacja marki z klientem bywają źródłem niesamowitych historii. Dobrze opowiedziane stają się najlepszą reklamą, motywacją i inspiracją dla innych. Czy są prawdziwe ? Skąd się biorą ? ile w nich marketingu, ile legendy, a ile przypowieści? Zapraszam na rozmowę z najbardziej znanym w Polsce opowiadaczem historii – Pawłem Tkaczykiem.
Rozmawiamy o:
– Które historie obsługi klienta są najbliższe sercu Pawła?
– Jak powstają inspirujące historie (nie tylko) obsługi klienta?
– Czy te historie to marketingowa gra czy odzwierciedlenie rzeczywistych zdarzeń
– Porządkujemy pojęcia: marketing, PR, sprzedaż, obsługa klienta
– Czym jest smarketing?
– Jak Paweł ocenia poziom, jakość obsługi klienta (jako klient)
– Czego pragną klienci? Jak Paweł bada potrzeby klienta?
– Kto powinien obsługiwać Social Media – dział obsługi klienta czy zewnętrzna agencja social media?
– Co to jest dobra obsługa klienta?
– Czy klienci chcą być zachwycani?
– Jak mądrze promować obsługę klienta?
– Jak wykorzystać obsługę klienta w marketingu?
– Jak budować kulturę obsługi klienta wewnątrz organizacji?