Firmy każdego dnia czynią świat klienta prostszym. Możesz zrobić zakupy bez wychodzenia z domu – przez internet, jednym kliknięciem. Możesz dowiedzieć się co słychać na świecie nie otwierając nawet gazety. Możesz zrobić świetne zdjęcie nie mając zielonego pojęcia o fotografii. Możesz w końcu wypożyczyć hulajnogę elektryczną i zostawić ją … gdzie chcesz. Używanie urządzeń wymaga coraz mniej wiedzy, a nawet … myślenia. Czy kontynuując ten trend, życie będzie lepsze ? Czy my – klienci będziemy lepsi?
Rozmawiamy o:
•Jak firmy rozpieszczają klientów
•O optymistycznym obrazie obsługi klienta jaki jest kreowany w mediach i rozczarowaniach w styku z rzeczywistością
•O niedopasowaniu klientów do definiowanych przez marketerów person
•O nadużywaniu pojęcia „Customer Experience”
•O niebezpieczeństwu dążeniu do upraszczania życia klientom
•O odmóżdżonych konsumentach
•O tym, że wystarczy to zrobić dobrze, niekoniecznie super,
•Co jest źródłem podejmowania decyzji konsumenckich
•Czy Customer experience nas ogłupia
•O niespełnionych obietnicach
•czy można zatrzymać trend pogłębiania odmóżdżania klientów
•co firmy słyszą od swoich klientów (co rozumieją)