Dawno, dawno temu w (nie) tak odległej galaktyce, aby dostąpić możliwości korzystania z Internetu trzeba było mieć stosowną “magiczną” wiedzę, komputer z modemem i … pieniądze. Oraz czasami mniejszą lub większą cierpliwość.
Łączenie z Internetem miało swój urok, bo modem (czyli urządzenie łączące) ćwierkał, jak ptak w czasie zalotów, a gdy już do połączenia doszło to słychać było … ciszę. To były czasy, gdy królowały BBSy a radość z dostania się do nich była wielka.
W tych czasach swe biznesowe kroki stawiał Grzegorz Rudno-Rudziński. Jest jednym z pierwszych tworzących internetowe strony, zestawiających “łącza stałe”, dostarczających sprzęt niezbędny, aby surfowanie po necie stało się rzeczywistością.
Zapraszam na rozmowę o przeszłości i przyszłości, wyzwaniach e-commerce w XX wieku, gigantach e-commerce, co potrzebne by dobrze zrobić internetowy sklep, omni-commerce, także rozważaniach czy świadomie idziemy drogą cyfrowej transformacji. A może to droga nas wiedzie, a my tylko na niej jesteśmy?
Rozmawiamy między innymi o:
– Działalności pozazawodowej Grzegorza.
– Pozytywnych doświadczeniach gastronomicznych.
– Jak Zalando zmieniło przyzwyczajenia Klienta (w tym Grzegorza).
– Czy Amazon to “ciemna strona” globalnego e-handlu?
– Na co stawią Chiny.
– Co jest kluczowe w e-commerce i dlaczego z reguły jest to logistyka.
– Czy voice-commerce to coś się wydarzy czy tylko się o tym dużo mówi.