Jednym z najczęściej pojawiających się problemów w obsłudze klienta, a właściwie w zarządzaniu nią – jest coś czego nie widać, coś czego nie widzi klient, ale odczuwa skutki przelewając najczęściej swoją frustrację generowaną przez niemoc na obsługującego go pracownika. I to właśnie on – pracownik – konsultant obsługi, doradca, agent – mierzy się z tym problemem. Kiedy rozmawiamy o tym najczęściej mówią „oni nas olewają, nie odpowiadają na maile, a my musimy świecić oczami przed klientem”. Pogadajmy dzisiaj o komunikacji wewnętrznej w obsłudze klienta.
– Czym jest komunikacja wewnętrzna
– O koncentracji kompetencji w strukturze obsługi klienta
– W jakich sytuacjach wykorzystujemy komunikacje wewnętrzną
– Subiektywny przegląd sposobów w jaki komunikacja wewnętrzna jest realizowana w firmach
– Jak określić zasady komunikacji wewnętrznej w firmie?