Manager contact center nie jest liderem, ani Bossem. Jest połączeniem zawodnika, który gra razem z kolegami w drużynie, jest jednocześnie trenerem i managerem. Potrafi również stanąć naprzeciwko drużyny przeciwnej, aby przedstawić racje zespołu. Manager to absolutnie kapitan drużyny i człowiek pracujący razem ze wszystkimi. Zapraszam do wysłuchania i lektury mojej rozmowy z Markiem Szulem.
W rozmowie usłyszysz:
– o początkach Marka w branży na słuchawkach,
– jak zmienił się świat na słuchawkach na przestrzeni 12 lat jego kariery?
– o tym kim jest manager call / contact center?
– skąd pozyskiwał wiedzę o zarządzaniu światem na słuchawkach?
– o tym jak wyglądają obecnie możliwości rozwoju kompetencji managerskich w Polsce?
– wkładamy kij w mrowisko i pytam czym jest “branża call center”?
– dlaczego firmy niechętnie outsourcują procesy contact center?
– co powinny zrobić firmy outsourcingowe aby zwiększyć renomę miejsca pracy?
– o tym czy branża na słuchawkach jest zorganizowana, czy mówi jednym głosem?
– jaka jest przyszłość branży na słuchawkach?
– o koszykówce oraz strzelaniu do rzutków- pasjach Marka
– w jaki sposób sport przekłada się na biznes?
– jak być lepszym managerem w branży na słuchawkach