Background

Jak dobra powinna być Twoja obsługa klienta?

  • cover play_arrow

    ODTWÓRZ ODCINEK


Klientomania
Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

Jak dobra jest Twoja obsługa klienta? Zakładam, że niewielu przyzna, że jest do niczego. Pewnie jest jako-tako, bardzo dobra, a może nawet najlepsza?

I tu jest problem. Bo ja nie chcę, żebyś miał najlepszą obsługę klienta.

W tym odcinku kwestionuję mit, który narósł wokół customer service przez ostatnie dwadzieścia lat. Mit, że każda firma musi być Zapposem. Że customer experience to jedyna strategia, która się liczy. Że rankingi mówią nam coś istotnego o jakości obsługi.

Zastanawiam się, skąd wzięła się ta inflacja oczekiwań. Dlaczego firmy wypalają swoje zespoły, goniąc za „najlepszą” obsługą. I czym właściwie jest obsługa „wystarczająco dobra” – która rozwiązuje problemy klientów, nie rujnuje biznesu i jest autentyczna dla tego, kim jesteś jako firma.

Bez gotowych receptur. Z pytaniami, wątpliwościami i refleksjami, które – mam nadzieję – pomogą Ci inaczej spojrzeć na swoją obsługę klienta.

Przydatne linki:

Rozdziały

Rozpocznij dyskusję

Skomentuj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation