Listeners:
Top listeners:
play_arrow
4 kluczowe kompetencje contact center Maciej Buś
play_arrow
CCO - Chief Customer Officer Maciej Buś
play_arrow
Cała prawda o outsourcingu obsługi klienta Maciej Buś
play_arrow
Jak korzystać z opinii Google? Maciej Buś
play_arrow
Kiedy bot jest lepszy od człowieka? Maciej Buś
play_arrow
Jak dobra powinna być Twoja obsługa klienta? Maciej Buś
Odcinek 103 13/05/2021
play_arrow
ODTWÓRZ ODCINEK
0 Obserwujących 161 Powiązane odcinki
„Klienci odchodzą, z jednej strony, jak dasz im powód, żeby odejść. Ale czasami klienci odchodzą od Ciebie, bo nie dałeś im powodu, żeby zostać.” – powiedział Andrzej Skasko i to właściwie mogłoby być hasłem przewodnim w każdej firmie.
Ta rozmowa jest o tym czym jest innowacja i czy firmy potrafią te innowacje wprowadzać. Co powinny zrobić, aby “jesteśmy innowacyjni” nie było tylko pustym sloganem, hasłem, które trzeba mieć w strategii. Ważne też, aby te organizacje były gotowe na porażkę, bo do droga do sukcesu może czasami być długa i wyboista. Ale też może się okazać, że zamiast sukcesu może być “porażka ciągniona”, bo ktoś nie umie podjąć decyzji o zamknięciu projektu.
W tym wszystkim jednak trzeba pamiętać o … kliencie. Umieć o niego zadbać i przeprowadzić go przez zmiany, nowości, które firma mu “serwuje”. Ale jednak w ostatecznym rachunku być innowacyjnym albo szybkim naśladowcą, może być bardzo korzystne. Ważne jednak, aby mieć świadomość, że “innowacja to jest akceptacja ryzyka”.
Andrzej Skasko na Linkedin: https://www.linkedin.com/in/andrzej-skasko/
Minuta Podcast: http://keynoteadvisors.com/minutapodcast/
Customer Experience 06/11/2025
© 2015 – 2025
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Rozpocznij dyskusję