Listeners:
Top listeners:
play_arrow
4 kluczowe kompetencje contact center Maciej Buś
play_arrow
CCO - Chief Customer Officer Maciej Buś
play_arrow
Cała prawda o outsourcingu obsługi klienta Maciej Buś
play_arrow
Jak korzystać z opinii Google? Maciej Buś
play_arrow
Kiedy bot jest lepszy od człowieka? Maciej Buś
play_arrow
Jak dobra powinna być Twoja obsługa klienta? Maciej Buś
Obsługa Klienta Odcinek 109 08/09/2021
play_arrow
ODTWÓRZ ODCINEK
0 Obserwujących 161 Powiązane odcinki
Czy wiedziałeś, że kiedy napiszesz maila lub smsa do klienta, który od urodzenia nie słyszy, prawdopodobnie nie zrozumie tego co chciałeś mu przekazać ? Czy wiedziałeś, że takich osób jest ponad pół miliona, a kolejne pół miliona osób ma ubytek słuchu, który jest barierą w normalnej komunikacji ? Czy wśród Twoich klientów są takie osoby ? Prawdopodobnie tak.
Do dzisiejszej rozmowy zaprosiłem, a właściwie wprosiłem się do Pawła Potakowskiego z firmy migam. Komunikacja i obsługa osób głuchych stanowi kanwę naszego spotkania. Ale problem czy bardziej temat jest dużo szerszy. Hasłem kluczem jest DOSTĘPNOŚĆ.
Zapraszam do wysłuchania rozmowy z Pawłem Potakowskim o przyzwoitości w dostarczaniu dostępności.
Ważne linki:
– Paweł Potakowski na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/potakowski/
– migam https://migam.org
– emisja akcji migam: https://emisja.migam.org/
Customer Experience 06/11/2025
© 2015 – 2025
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Rozpocznij dyskusję