Background

Omnichannel – czym jest, jak wdrożyć, success story – Konrad Jezierski

  • cover play_arrow

    ODTWÓRZ ODCINEK


Klientomania
Opis odcinka arrow_drop_down

Opis odcinka

Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.

Ważne linki:

Konrad Jezierski na LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/konrad-jezierski/

Jak kupuje się buty w stacjonarnym e-sklepie? – https://klientomania.pl/jak-kupuje-sie-buty-w-stacjonarnym-e-sklepie/

Klientomania – https://klientomania.pl

Rozdziały

Rozpocznij dyskusję

Skomentuj

Your email address will not be published. Required fields are marked *

0%

Login to enjoy full advantages

Please login or subscribe to continue.

Go Premium!

Enjoy the full advantage of the premium access.

Stop following

Unfollow Cancel

Cancel subscription

Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.

Go back Confirm cancellation