Listeners:
Top listeners:
play_arrow
4 kluczowe kompetencje contact center Maciej Buś
play_arrow
CCO - Chief Customer Officer Maciej Buś
play_arrow
Cała prawda o outsourcingu obsługi klienta Maciej Buś
play_arrow
Jak korzystać z opinii Google? Maciej Buś
play_arrow
Kiedy bot jest lepszy od człowieka? Maciej Buś
play_arrow
Jak dobra powinna być Twoja obsługa klienta? Maciej Buś
Technologia Odcinek 128 28/10/2022
play_arrow
ODTWÓRZ ODCINEK
0 Obserwujących 161 Powiązane odcinki
Omnichannel jest jak Yeti – wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W większości organizacji, w tym dostawców rozmaitych rozwiązań stał się synonimem wielokanałowości zarówno w sprzedaży jak i w obsłudze. Czas wyjaśnić co jest czym. A pomoże mi w tym wyjątkowy gość – Konrad Jezierski.
Ważne linki:
Konrad Jezierski na LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/konrad-jezierski/
Jak kupuje się buty w stacjonarnym e-sklepie? – https://klientomania.pl/jak-kupuje-sie-buty-w-stacjonarnym-e-sklepie/
Klientomania – https://klientomania.pl
Customer Experience 06/11/2025
© 2015 – 2025
✖
✖
Are you sure you want to cancel your subscription? You will lose your Premium access and stored playlists.
✖
Rozpocznij dyskusję