Witaj na moim blogu,
Nazywam się Maciej Buś, zawodowo i prywatnie jestem klientomaniakiem.
Moją ideą jest budowanie ciekawego doświadczenia klienta. Obsługa klienta to zmyślnie przygotowana strategia, ale bywa również sztuką. W Klientomanii piszę i rozmawiam o mądrym podejściu do klienta i jego obsługi. Odkrywam i komentuję świat sprzedaży i całkiem nowych relacji na linii marka-konsument. Pomagam przedsiębiorcom i osobom zawodowo związanym z tymi zagadnieniami działać skuteczniej, na miarę czasów, w których żyjemy oraz przygotować się na zmiany, które niewątpliwie nadejdą.
Pomagam firmom skutecznie komunikować się z klientami.
Inspiruję do podnoszenia swoich kompetencji i wdrażania rozwiązań, które pomagają w pracy.
Znajdziesz tutaj
Artykuły, podcasty i wkrótce video, które mam nadzieję, zainspirują Cię do bardziej skutecznego działania i zapewnienia obsługi, którą pokochają klienci.
Jeżeli nie wiesz od czego zacząć, skorzystaj ze specjalnie przygotowanych dla Ciebie rekomendacji.
Fuckup Story
Po co budzić klienta skoro tak słodko śpi i… płaci? „Pozdrawiam, zespół obsługi klienta”
Produktywność / inspiracje
KLM #47: Jak zbudować centrum obsługi klienta? KLM #46: Gami…fikcja, czy prawdziwe zaangażowanie?Klient
Kulturowe uwarunkowania obsługi klienta KLM #38: Ekonomia współpracy czyli klient 3.0Sprzedaż
KLM #45: Kiedy pokochamy telemarketing? KLM #39: Skąd biorą się leady sprzedażowe?Komunikacja
KLM #42: Jak rozmawiać prosto? KLM #40: Go digital, be human – Batalia o człowieczeństwo w komunikacji Culture is a King
Obsługa klienta
KLM #37: Klient nie zawsze ma rację, ale ma prawo tak uważać Obsługa klienta to zawsze dystans ultraCustomer Experience
KLM #34: Co ma Józef Bem do customer experience – rozmowa z Zsoltem Fekete KLM #33: Obsługa klienta w serwisie samochodowym – czyli jak przekonać organizację do customer experienceKlientomania
KLM #27: Roczek Klientomanii KLM #20: „Mój” manifestTechnologie
KLM #26: Dlaczego aplikacje mobilne nie mogą przebić się do polskich firm ? Lista najważniejszych technologii contact center na rok 2017 – wybór ekspertów KLM #23: Szok przyszłości – rozmowa z Marcinem Grygielskim KLM #16: Spektakularna porażka elektronicznych biur obsługi klientaContact Center
KLM #25: Outsourcing call center w nielandrynkowej rozmowie KLM #21: Contact center na bank