Wysyłamy

dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślę do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter (#4)

Co powiesz na solidną dawkę wiedzy i inspiracji ?

do przeczytania w wolnej chwili

w twojej skrzynce mailowej

co tydzień

Zapraszam Cię do subskrypcji bezpłatnego biuletynu Klientomanii. Regularnego biuletynu na tematy ważne, ciekawe i rozwijające. Skupione w okół tylko jednego tematu – KLIENTA.

Jeżeli jesteś właścicielem firmy, managerem odpowiedzialnym za relacje z klientami, specjalistą zajmującym się sprzedażą i/lub obsługą klienta to Biuletyn Klientomanii jest właśnie dla Ciebie!

co tydzień otrzymasz ode mnie bezpłatny biuletyn, a w nim

A teraz wyobraź sobie biuletyn, który jest interaktywny. Wiadomości, na które możesz odpowiedzieć, wejść w dyskusję, polemikę, pogłębić temat. Po drugiej stronie stoi (albo siedzi kiedy pisze) żywy człowiek, dla którego treść każdego biuletynu jest ważna i który nie ustaje w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie „Jak wysyłać klientów w dalszą podróż?” (to o mnie). 

Zapraszam Cię nie tylko do czytania, ale również do rozmowy. Zapisz się na cotygodniowy biuletyn Klientomanii i dołącz do dyskusji.

Zapisz mnie na biuletyn Klientomanii

Wyślemy

dobre wiadomości

do Ciebie

Newsletter (#4)

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe