Wysyłamy
dobre wiadomości
Raz w tygodniu wyślę do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.
Co powiesz na solidną dawkę wiedzy i inspiracji ?
do przeczytania w wolnej chwili
w twojej skrzynce mailowej
co tydzień
Zapraszam Cię do subskrypcji bezpłatnego biuletynu Klientomanii. Regularnego biuletynu na tematy ważne, ciekawe i rozwijające. Skupione w okół tylko jednego tematu – KLIENTA.
Jeżeli jesteś właścicielem firmy, managerem odpowiedzialnym za relacje z klientami, specjalistą zajmującym się sprzedażą i/lub obsługą klienta to Biuletyn Klientomanii jest właśnie dla Ciebie!
co tydzień otrzymasz ode mnie bezpłatny biuletyn, a w nim
- 5 artykułów na temat customer experience i customer service
- Rekomendacje wydarzeń ważnych dla Klientomaniaków
- Przykłady narzędzi wspierających obsługę klienta
- Inspirujące historie obsługi klienta
- Informacje o nowych odcinkach podcastu i wpisach na blogu Klientomanii
A teraz wyobraź sobie biuletyn, który jest interaktywny. Wiadomości, na które możesz odpowiedzieć, wejść w dyskusję, polemikę, pogłębić temat. Po drugiej stronie stoi (albo siedzi kiedy pisze) żywy człowiek, dla którego treść każdego biuletynu jest ważna i który nie ustaje w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie „Jak wysyłać klientów w dalszą podróż?” (to o mnie).
Zapraszam Cię nie tylko do czytania, ale również do rozmowy. Zapisz się na cotygodniowy biuletyn Klientomanii i dołącz do dyskusji.