Klientomania
O podcaście
Klientomania podcast ludzi zakręconych na punkcie relacji marki z klientami.
Rozprawiam i rozmawiam o obsłudze i doświadczeniach klienta, wsparciu sprzedaży i o technologii, która zmienia świat na lepsze.
Zapraszam

Pierwszy odcinek ukazał się 2 sierpnia 2015 r.
To daje średnio 1000 odsłuchań na odcinek
Najwięcej w Spotify, Player.FM i Apple Podcasts
o obsłudze klienta i customer experience (gdyby był taki ranking)
Cześć, nazywam się Maciej Buś
Jestem klientomaniakiem, specjalistą w obszarach relacji marek z klientami, obsługi i doświadczeń klientów oraz contact center. Od 10 lat z pasją nagrywam ten podcast, dzieląc się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz przemyśleniami.
Na co dzień doradzam markom jak wysyłać klientów w dalszą podróż.
Konsultuję, doradzam, wdrażam i szkolę w zakresie strategii efektywnej obsługi i doświadczeń klienta oraz wsparcia sprzedaży.
Klientomania [klʹii ̯ẽntomãńi ̯a] silne, niemalże chorobliwe zainteresowanie klientem jako stroną relacji z marką, zamiłowanie do poznawania zależności rządzących światem klienta, konsekwentne dążenie do tworzenia rozwiązań zgodnych z rzeczywistymi i aktualnymi potrzebami klientów.
Autorzy

Maciej Buś
prowadzący / założyciel

