Odcinki podcastu
Tu znajdziesz wszystkie udostępnione odcinki podcastu Klientomania. Jeżeli interesuje Cię konkretna kategoria, wybierz ją z podręcznego menu.
Czy kochasz swoich klientów?
Kim jest Customer Experience Manager?
10 Trendów w obsłudze klienta na 2025 rok
Zaufany system obsługi klienta
Zaufany system obsługi klienta to stabilna konstrukcja, na którą zarówno Twoi klienci, twoi pracownicy i jak i ty sam będziecie mogli liczyć.
Wyobraź sobie machinę, która jest odporna na niespodziewane[...]
Rozczarowanie Customer Experience
Początek roku to dobry moment, żeby podsumować poprzedni. W tym odcinku nie opowiem Ci jednak o „10 zdarzeniach, które wstrząsnęły 2024 rokiem”. Skupię się na jednym zagadnieniu. Na zagadnieniu, które[...]
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o CX World Game.
To niezwykła inicjatywa łącząca doświadczonych specjalistów[...]
W czym pomaga rzecznik klienta?
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z[...]
Inkluzywna obsługa klienta
Według badań aż o 70 procent większa jest szansa na dostrzeżenie i właściwe dotarcie do „zaniedbanej” grupy przez zespoły sprzedażowe cechujące się różnorodnością.
Budując zespoły różnorodne i akceptujące, doceniające różnorodność[...]
Customer … service, support, success, experience, contact center – subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy, które miały wskazywać na nową jakość, specyfikę, wyróżnik czy w końcu trend. Ale czy przypadkiem[...]
Czy obsługa klienta to teatr? – Tomek Ciesielski
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i przemyślany prowadzą klienta / widza ścieżką doświadczeń by na końcu podróży móc ocenić czy[...]
UX design – projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym rozmieszczeniem przycisków, napisów i grafik. Za użyteczność aplikacji stoją User Experience Designerzy czyli[...]
Net Promotor Score – wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS - Net Promotor Score - wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania prawdopodobieństwa polecenia danej marki przez jej klientów. Jest niewątpliwie najbardziej popularną miarą doświadczeń klientów. Jednocześnie zdaje się zostać[...]
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne. Jednak dla właścicieli sklepów internetowych jest to bardzo kosztowne.
Z raportu “Polacy na e-zakupach[...]
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
Chat GPT to … chatbot 🙂 trochę bardziej zaawansowany niż większość, które znamy. Ale opisując go najogólniej to narzędzie przetwarzania tekstu w formie dialogowej. Czyli pytasz, a on odpowiada. Działa[...]
Liryczna obsługa klienta
Zdarza się często, że zamawiamy coś, a to coś długo się nie pojawia, a do tego jeszcze nikt z nami w sprawie tego opóźnienia się nie kontaktuje. Wtedy nas zalewa[...]
12 najważniejszych przyczyn kiepskich doświadczeń klientów
Jak to jest, że w czasach, kiedy tyle mówi się na temat doświadczeń klientów, organizowane są konferencje, szkolenia, powstają góry książek i w końcu firmy zapewniają o swojej szczerej i[...]
Strategia doświadczeń klientów – dr Aga Szóstek
Jakby tu jeszcze bardziej wkraść się w serca i myśli klientów. Najpierw był niesamowity produkt, później niecodzienna obsługa klienta. Dzisiaj marki sięgają do czegoś co nie zawsze jest związane z[...]
Będę szefem zespołu obsługi klienta. I co teraz? Filip Gotkiewicz
Ktoś musi zarządzać zespołem obsługi klienta. Być może to właśnie Ty zostałeś/aś nominowany / awansowany / zrekrutowany. Sporo wiesz o produktach, procedurach, znasz większość klientów. Ale myślisz sobie „Co ja[...]
Omnichannel – czym jest, jak wdrożyć, success story – Konrad Jezierski
Omnichannel jest jak Yeti - wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W[...]
System obsługi klienta – linia montażowa customer experience
120 lat temu Henry Ford opracował system wytwarzania samochodów polegający na sekwencji powtarzanych czynności na kolejnych stanowiskach montażowych. Legenda Forda T to zasługa systemu montażowego, lini montażowej, która nie tylko[...]
Najdziwniejsze historie obsługi klienta
Jeżeli myślisz, że Twoi klienci są trudni, czepiają się o byle co, podnoszą głos na Ciebie lub Twoich pracowników, żądają niemożliwego, są roszczeniowi koniecznie posłuchaj naszych historii.
W rozmowie z Filipem[...]
Ewolucja contact center – technologia, rynek, klienci
Jak na przestrzeni minionych kilkunastu lat zmieniliśmy się my jako klienci, my jako osoby obsługujące, technologia, metody, strategie, wskaźniki, jak zmieniło się postrzeganie co jest naprawdę ważne? W tym czasie[...]
Komunikacja wewnętrzna w obsłudze klienta
Jednym z najczęściej pojawiających się problemów w obsłudze klienta, a właściwie w zarządzaniu nią - jest coś czego nie widać, coś czego nie widzi klient, ale odczuwa skutki przelewając najczęściej[...]
Jak zapewnić obsługę klienta na rynkach zagranicznych?
Kiedy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu myśli sięgają poza jej granice. W erze globalizacji oraz transgraniczności staje się to całkiem naturalne. Przecież kupując przez internet coraz częściej[...]
Jak dobrze wybrać system contact center?
Sukces obsługi klienta jest bardzo często już na starcie utożsamiany z wyborem systemu call czy Contact center czy jak często reklamują go producenci systemu do obsługi klienta. Im większa i[...]
Początki call center w Polsce
Czy zastanawiałeś/aś się kiedykolwiek jak to wszystko się zaczęło? Skąd w Polsce wzięło się call center i w jakich warunkach rozpoczynało swoją karierę? Historia uczy pokory, ale również pozwala dostrzec[...]
Czy przyzwoitość można przeliczyć na pieniądze? Bojkot Z firm.
24 lutego 2022 obudziliśmy się w innym świecie.
Innym, bo okazało się nie tylko, że są nadal ludzie, którzy w imię swoich ambicji są w stanie poświęcić setki tysięcy ludzi. I[...]
„Stary” człowiek i … może – Zbigniew Bednarek
koniecznie w pełnym wymiarze czasu. Okazuje się jednak, że przestaje to być regułą. W call center świetnie sprawdzają się osoby w każdym wieku. PESEL mojego dzisiejszego gościa zaczyna się od[...]
Marka i jej klienci w obliczu wojny w Ukrainie – Urszula Podraza
Ten odcinek nie powinien był powstać
Czy powinienem wypuszczać nowy odcinek podcastu, kiedy giną ludzie, kiedy pół miliona kobiet i dzieci ucieka ze swojego kraju? Pomagam. Ale może za mało.?
Okazuje[...]
3 najważniejsze cele, które stawiają obsłudze twoi klienci
Pogadajmy dzisiaj o celach dla Twojej obsługi klienta. Opowiem Ci o trzech głównych celach, które stawiam praktycznie każdej organizacji, z którą pracuję. A tak naprawdę to cele te stawiają klienci[...]
Kim jest lider zespołu obsługi klienta?
Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest[...]
Shit happens – czyli skąd biorą się problemy klientów
Jakieś 20 lat temu Bill Price ówczesny, a za razem pierwszy Global Customer Service President Amazon com wdrożył strategię, którą nazwał The best service is no service. Czyli po naszemu[...]
„Dziwne, u mnie działa” – współczesny informatyk
Dosyć często i dużo mówi się o obsłudze klienta. Ale głównie mówi się o kliencie rozumianym jako klient danej firmy. Jednak w ramach organizacji też funkcjonuje pojęcie klienta - klienta[...]
Nothing is impossible – rozmowa z Markiem Szulem
Manager contact center nie jest liderem, ani Bossem. Jest połączeniem zawodnika, który gra razem z kolegami w drużynie, jest jednocześnie trenerem i managerem. Potrafi również stanąć naprzeciwko drużyny przeciwnej, aby[...]
Klient w ZOO – Agnieszka Korzeniowska
Według tego co pokazuje mi nasza kochana Wikipedia, pierwsze zoo komercyjne, jakie znamy powstało w Londynie, w roku 1828. I tak naprawdę to był pierwszy ogród zoologiczny i od tego[...]
Fakty i mity o obsłudze klienta w relacji B2B
Kiedy mówimy o obsłudze klienta najczęściej mamy na myśli relację z konsumentem czyli klientem końcowym. Jednak to relacja pomiędzy firmami, które współtworzą produkt czy usługę daje początek doświadczenim klienta jakimi[...]
Jak zintegrować świat biznesu i technologii – rozmowa z Pawłem Dąbrosiem
Kiedy już zaprojektujemy procesy - czasami na nowo, a czasami pierwszy raz - trzeba je osadzić w narzędziach, które je będą realizować. Technologia stanowi nieodzowny element, a nawet fundament funkcjonowania[...]
KLM #109: Jak dogadać się z głuchym klientem? – rozmowa z Pawłem Potakowskim
KLM #108: Każdy ma swoje Kilimandżaro – rozmowa z Rafałem Rasmusem
KLM #107: Klient w Niemczech – rozmowa z Katrin Sander-Tóth
KLM #106: Klient w Wielkiej Brytanii – rozmowa z Markiem Jankowskim
KLM #105: Klient w Indiach – rozmowa z Tomaszem Wiśniewskim
Przestań tracić klientów!
Innowacja to umiejętność … akceptacji ryzyka – Andrzej Skasko
Komunikacja marki z klientem – spokojnie to tylko kryzys – rozmowa z Urszulą Podrazą
Klient jest tylko jeden, czyli transformacja banku to już teraźniejszość – rozmowa z Damianem Raganem
Wszystkie (4) twarze i głosy Klientomanii
W ciągu niemal sześciu lat zbudowaliśmy audycję, którą dzisiaj subskrybuje[...]
Klient gracz – obsługa w wirtualnym świecie
Nowa era oddziałów bankowych – Urszula Wysocka
Czy da się ogarnąć obsługę klienta w Outlooku ?
Rewolucja klientowska na kolei
Bycie fair w sprzedaży się opłaca (?)
Jak stworzyć dobry produkt
Omnicommerce – przyszłość sprzedaży
Czy digitalizacja jest legalna?
CSR – szacunek dla innych czy tylko inny rodzaj marketingu
Ból(shit) relacji – jak stać się ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań
Kim jest klient bogaty?
Contact Branch – nowa rola doradcy klienta
Technologie komunkacyjne ułatwiające obsługę klienta rozwijają się w zawrotnym tempie. Od wielu lat[...]
Klient w salonie samochodowym
Firma na rozstajach dróg
KLM #85: Efekt dupka – czy szata zdobi klienta?
Obsługa klienta z domu, czyli jak wdrożyć telepracę
Klient w czasach zarazy i po
Jak przygotować umowę przyjazną dla klienta?
Ekosprzedaż czyli jak sprzedawać i nie śmiecić
Skąd biorą się trendy?
Kiedy reklama (nie) działa
Klient ma prawo – obsługa klienta w kancelarii prawnej
Jestem Max – głos sztucznej inteligencji Orange
Klientomania w liczbach – Kim są słuchacze naszego podcastu?
Po co komu sprzedaż?
Będzie nam Pani brakowało – KLM historie
W czasie jednego lotu stewardessa zażartowała, że obsługa jest[...]
Ile wart jest klient?
Nie krzywdź klientów
Po co mieszkance Afryki blond peruka? – KLM historie
Klient na czarnym lądzie
Historia zagubionej żyrafki Joshie – KLM Historie
Jak powstają inspirujące historie obsługi klienta
Komu się nie opłaca obsługiwanie klientów?
Nie możesz wszystkiego
Czy w Polsce mamy rynek pracownika?
Robotyzacja procesów biznesowych – rozmowa z dr hab. Andrzejem Sobczakiem
55 kilometrów w nogach – VLOG #03
Jak działa voicebot? – rozmowa z Piotrem Kempą
Kim jest trudny klient? – KLM VLOG #02
Jak wku…ć klienta?
Postanowiłem zostać gwiazdą YouTube [Vlog 1]
Trutnie social sellingu
Bankowanie będzie (nadal) potrzebne, banki niekoniecznie
Zapłacone … uśmiechem – rozmowa o historii i przyszłości płacenia
Nadciąga Srebrne Tsunami
KLM #59: Jak tworzyć dobry standard obsługi klienta?
UX – Jak projektować produkty cyfrowe?
Ekonomia używania – nie wszystko złoto co się świeci
Czym jest sztuczna inteligencja?
A innowacje leżą i czekają …
Jak ogarnąć obsługę klienta w social media ?
Czarno to widzę – czy cena ma jeszcze znaczenie?
Cyfrowy rozmiar czyli przyszłość zakupów nie tylko w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o chatbotach
10 błędów mojego 3-letniego podcastowania (ale czy żałuję?)
Jak sobie zrobić seksowny głos?
Jak sobie poradzić z trudnym klientem?
Jak zbudować centrum obsługi klienta
Gami…fikcja, czy prawdziwe zaangażowanie?
Kiedy pokochamy telemarketing?
Gra o klienta
Kapcie na poczcie czyli co jeszcze może sprzedać marka
Jak rozmawiać prostym językiem?
Jak zorganizować wydarzenie marzeń?
Go digital, be human! Batalia o człowieczeństwo w komunikacji
Skąd biorą się leady sprzedażowe?
Ekonomia współpracy czyli klient 3.0
W tradycyjnym modelu biznesowym[...]
Klient nie zawsze ma rację, ale ma prawo tak uważać
Life Hacki klientomaniaka
Klientomaniackie podsumowanie roku 2016
KCo ma Józef Bem do customer experience?
Obsługa klienta w serwisie samochodowym – czyli jak przekonać organizację do cx
Obsługa klienta w placówkach
Inspirujące historie obsługi klienta
Doktryna jakości – Rozmowa z prof. Andrzejem Blikle
10 twarzy klientomanii
Konferencje dla Klientomaniaka – co wybrać ? jak przeżyć ?
Roczek Klientomanii
Dlaczego aplikacje mobilne nie mogą przebić się do polskich firm ?
Outsourcing Call Center
Klientocentryzm czyli co ?
Świat technologii contact center
Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić
Contact center na bank
Mój manifest
Europejski Benchmark Contact Center
Zgłoszenie? zapytanie? czy może reklamacja?
Contact Centers muszą stać się sercem firmy
CCW 2016 i co dalej ?
Człowiek to absolutnie najwazniejsza wartosc we wszystkim co robimy
Dobra obsluga – tego wymaga po prostu zwykła przyzwoitość
Kontakt z „żywym człowiekiem” będzie luksusem
Czy polska strefa na CCW to dobry pomysł ?
Absolutnie Nie mamy się czego wstydzić
Kompetencje są, ale je zaniedbujemy
Mentalne bariery zatrzymują nas w Polsce
Jak zbudować firmę klientocentryczną?
Spektakularna porażka elektronicznych biur obsługi klienta
Trendy Customer Service 2016
Czy klienci są gotowi na kanały cyfrowe?
Podsumowujmy Rok 2015
Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta? – cz. 2
Na dzisiejszym rynku biznes - czyli oferta firm[...]
Customer Experience jest wszystkim – „chodzi o to żeby było miło”
Jedenasty odcinek podcastu poświęcony jest jakże bliskiemu naszym sercom tematowi -[...]
Call Center na językach czyli marketing customer service
Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta? cz.1
Przychodzi CallCenter do prawnika
W jakim kierunku zmierza call center ?
Jak stworzyć firmę klientocentryczną ?
Temat Customer Experience[...]
Czego oczekujemy od konferencji call center?
28 Wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo w konferencjach
Z uczestnictwem w konferencji jest[...]
Na Które konferencje call center warto się wybrać
Jak[...]