Sukces obsługi klienta jest bardzo często już na starcie utożsamiany z wyborem systemu call czy Contact center czy jak często reklamują go producenci systemu do obsługi klienta. Im większa i im bardziej świadomie budowana jest struktura obsługowa tym wybór systemu oparty jest na racjonalnych i merytorycznych przesłankach. I odwrotnie im mniejsza struktura – i nie ma tu znaczenia wielkość firmy – tym wybór systemu opiera się na emocjach i deklaracjach dostawców.
W tym odcinku pomogę Ci uniknąć najczęstszych błędów i mam nadzieję zaoszczędzić sporo pieniędzy związanych z inwestycją w techniczną część obsługi klienta. Podpowiem ci jak dobrze wybrać dobry system Contact center.
Usłyszysz o tym:
– czym jest, a czym nie jest system contact center
– nieco o historii systemów contact center
– jaki błąd popełnia 80 % firm budujących dział obsługi klienta
– o 4 najważniejszych zadaniach, które musisz wykonać zanim wpiszesz w wyszukiwarce hasło „system contact center”
– o tym co i tak może pójść nie tak podczas wyboru systemu
– jak wybrać dobrze dobry system contact center
Potrzebujesz wsparcia ? Odwiedź https://customerfixe.com