Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest to osoba, która potrafi znaleźć indywidualne podejście względem każdego pracownika, współpracownika, czy nawet względem swojego szefa. W zależności od tego jaka jest komunikacja między liderem i zespołem, jak mówią o swoich odczuciach, jak zlecane są różne zadania współpraca może różnie przebiegać. Czy będzie w porządku, będą się rozumieć i szanować nawzajem i realizować cele, które są nam postawione, czy wręcz będą iść w drugą stronę co nie prowadzi do niczego dobrego. Zapraszam do rozmowy z Anią Łabętą.
Subskrybuj podcast Klientomania
???? Apple podcasts: https://sluchaj.klientomania.pl/Apple...
???? Google Podcasts: https://sluchaj.klientomania.pl/googl...
???? Spotify: https://sluchaj.klientomania.pl/spotify
???? YouTube: https://sluchaj.klientomania.pl/youtube