10 odcinek naszego podcastu jest przełomowy dla naszego projektu – nowa nazwa, lepsze narzędzia, klarowna przyszłość. Rozmawiamy o naszym skromnym jubileuszu, o marketingu branży, pokazujemy palcem, kto robi to naprawdę dobrze, podpowiadamy jak dać się zapamiętać na rynku. Patronem tego odcinka jest serwis forumcallcenter.pl.
I tak osiągnęliśmy pierwszy kamień milowy w naszej podcasterskiej podróży. Kiedy rozpoczynaliśmy na przełomie lipca i sierpnia mieliśmy wizję, pomysł i dobre chęci. Brakowało nam wiedzy i umiejętności jak to zrobić – więc to zrobiliśmy. 10 odcinek podcastu jest prawdziwym przełomem i początkiem nowej jakości w naszej pracy z mikrofonem. W 9 odcinku podcastu zapowiadaliśmy ogłoszenie kilku fantastycznych dla nas informacji. Czekaliśmy z niecierpliwością, bo szczególnie jedna z nich aż korciła, żeby okazać ją tu i teraz.
Ale po kolei:
Po pierwsze – będziemy dalej nadawać – my po prostu lubimy gadać, mamy nadzieję, że również i Wy czerpiecie z tego coś dla siebie.
Po drugie – będziemy nadawać lepiej – dzięki wsparciu przyjaciół już niedługo nasze dotychczas absolutnie amatorskie i prymitywne studio nagraniowe zostanie wyposażone w profesjonalny sprzęt do nagrywania. Pozwoli na to przekazywać Wam jeszcze więcej treści (również z “placu boju”)
Po trzecie – Poznajcie Stefana 🙂 ekipa podcastu i samego Forum Call Center cudownie się rozrasta. Coraz więcej osób zgłasza się do nas z chęcią współpracy. Wśród nich pojawił się Stefan – nasz osobisty, do użytku zewnętrznego MENTOR. Stefan ma brodę – więc jest człowiekiem na miarę czasów, w których żyjemy. Jest sumą wiedzy i doświadczenia jaką gromadzimy od lat. Jest typowym przedstawicielem ery renesansu – buduje, tworzy, kreuje nowy świat, jest idealistą twardo stąpającym po ziemi. Jest bezwzględnym, ale konstruktywnym krytykiem, który nie akceptuje bylejakości. Jest facetem, który jest wierny tradycyjnym wartościom ale i otwartym na przyszłość i nowości. I… jest w sumie w porządku facetem.
Po czwarte (z tym mieliśmy największą trudność aby utrzymać język za zębami) – znaleźliśmy w końcu nazwę dla naszego podcastu – nazwę, która oddaje prawdziwy sens naszej pracy i treści, które tworzymy. Zatem witamy w KLIENTOMANII. Klient od początku był w centrum naszej uwagi i jako maniacy tej tezy nadal będziemy rozmawiać i szukać metod na zbudowanie jakości, procesów operacyjnych, rozwoju strategi firm skoncentrowanych na jego doświadczeniu.
W 10 odcinku już nowego / ale starego podcastu KLIENTOMANIA rozmawiamy o marketingu branży customer service. Temat wywołany został wieloletnią obserwacją tego co i jak dzieje się w naszej branży w tej dziedzinie. Jak firmy sobie radzą lub nie w pokazywaniu siebie i swoich usług czy produktów. Z jakiegoś nieodgadnionego powodu jest zaledwie kilka firm, które cokolwiek robią, a pozostałe nie robią nic lub robią to w sposób przypadkowy.
W dzisiejszym odcinku porozmawiamy o:
•Podcastingu – na podstawie udziału Macieja w pierwszej polskiej konferencji podcasterskiej Polcaster 2015,
•Marketingu branży z lotu ptaka – jak on wygląda, jakimi prawami się rządzi i czy możemy być zadowoleni z obrotu spraw,
•Pokażemy palcem firmy, które robią to najlepiej (w różnych kategoriach) – jest od kogo się uczyć i inspirować
•Zrobimy krótki przegląd mediów branżowych,
•Zbierzemy w jednym miejscu najlepsze praktyki marketingu branżowego
•Content marketingu – co to tak naprawdę znaczy i gdzie w naszej opinii leży szansa na jego dobrą monetyzację,
•Social Media – jako narzędzie promocji – no właśnie czego i do kogo ?
•Omówimy zasady prowadzenia marketingu branżowego – krótko i konkretnie
•Wartościach – które są ważne we współczesnym Świecie i które polecamy stosować – bo warto
•Pokażemy wartości, którymi się kierujemy w Forum Call Center jako organizacji ale również jako medium.