Cześć! Jestem Maciej Buś - klientomaniak, specjalista w obszarach relacji marek z klientami, obsługi i doświadczeń klientów oraz contact center.
Od 10 lat z pasją nagrywam ten podcast, dzieląc się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz przemyśleniami.
Korzystaj śmiało ze zgromadzonej tu wiedzy oraz inspiracji. Zasubskrybuj Klientomanię tam, gdzie jest Ci najbardziej po drodze. Dzięki temu nie ominie Cię żadna ważna aktualizacja!
Cześć! Jestem Maciej Buś - klientomaniak, specjalista w obszarach relacji marek z klientami, obsługi i doświadczeń klientów oraz contact center.
Od 10 lat z pasją nagrywam ten podcast, dzieląc się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz przemyśleniami.
Korzystaj śmiało ze zgromadzonej tu wiedzy oraz inspiracji. Zasubskrybuj Klientomanię tam, gdzie jest Ci najbardziej po drodze. Dzięki temu nie ominie Cię żadna ważna aktualizacja!
Firmy inwestują ogromne kwoty w proces pozyskania klienta. Bardzo często koszty ekspozycji marki oraz doskonalenia procesu sprzedaży zabierają nawet 70% całego budżetu wydawanego na komunikację czy jej relację z klientami. Mimo, że powszechnie znana jest statystyka wskazująca, że koszt pozyskania nowego klienta jest wielokrotnie wyższy od utrzymania obecnego większość firm alokuje zbyt małe środki oraz zaangażowanie w procesy obsługowe tracąc wręcz w głupi sposób zdobytych z trudem klientów. Jakie błędy najczęściej popełniają firmy i w co zrobić, żeby odwrócić ten trend ?
(zachwyt Arka) jak Big Techy zdradziły swoje ideały
(zachwyt Macieja) filozofia zarządzania Netflixa
Jak rozkładają się koszty inwestycji w klienta w jego cyklu życia
Koszt pozyskania nowego klienta jest wielokrotnie wyższy od jego pozyskania
Firmy są po to, żeby zarabiać
Obsługuj klientów, a nie utrzymuj go
Budżetowanie kosztów obsługi klienta w długim terminie
Większość problemów klientów oraz rezygnacji ze współpracy wynika z dwóch powodów: problemy z dostępnością oraz brak zaangażowania czyli pozostawienia klienta samego z jego problemem