Cześć! Jestem Maciej Buś - klientomaniak, specjalista w obszarach relacji marek z klientami, obsługi i doświadczeń klientów oraz contact center.
Od 10 lat z pasją nagrywam ten podcast, dzieląc się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz przemyśleniami.
Korzystaj śmiało ze zgromadzonej tu wiedzy oraz inspiracji. Zasubskrybuj Klientomanię tam, gdzie jest Ci najbardziej po drodze. Dzięki temu nie ominie Cię żadna ważna aktualizacja!
Cześć! Jestem Maciej Buś - klientomaniak, specjalista w obszarach relacji marek z klientami, obsługi i doświadczeń klientów oraz contact center.
Od 10 lat z pasją nagrywam ten podcast, dzieląc się swoim doświadczeniem, wiedzą oraz przemyśleniami.
Korzystaj śmiało ze zgromadzonej tu wiedzy oraz inspiracji. Zasubskrybuj Klientomanię tam, gdzie jest Ci najbardziej po drodze. Dzięki temu nie ominie Cię żadna ważna aktualizacja!
Świat rozwija się … ale poszczególne jego kontynenty we własnym tempie. Mieszkamy w Polsce, w Europie i jesteśmy przyzwyczajenie do pewnej jakości np. usług bankowych. Już dawno zapomnieliśmy, że nie „musimy się prosić” o otwarcie konta bankowego. Po prostu „wchodzimy” do banku i „wychodzimy” z kontem. To „wchodzimy” dotyczy także otwierania konta przez smartfona – nie ma konieczności przesyłania dokumentów pocztą, czy skanów e-mailem.Podobnie jest w przypadku kredytów – też już coraz mniej dokumentów jest potrzebne. Też już nie musimy „przybierać proszącej postawy” przy składaniu wniosku kredytowego.A kiedy coś nam nie pójdzie z opłaceniem raty kredyt, to nikt nas nie starszy ujawnieniem … naszych danych. Tak jest w Polsce. Ale tak nie musi być w innych krajach świata. Tam może być jednak inaczej. Co nie znaczy wcale, że gorzej. Po prostu inaczej. Wynika to z historii tych krajów, rozwoju technologicznego, finansów czy kultury.Wcześniej na temat obsługi klienta w Afryce rozmawiałem z Markiem Zmysłowskim. Tym razem zaprosiłem do podcastu gościa, którzy prowadzi biznes w … Indiach.Tomasz Wiśniewski z Asia Finance opowiada jak w Indiach otwiera się konto służbowe i prywatne. Jak sprawy toczą się swoim tempem, ale w końcu docierają do końca. Mówi o obsłudze klienta przez contact center i zwraca uwagę na agresywną windykację.Podkreśla również to, jak Bank Narodowy Indii wspiera … obrót bezgotówkowy, bo jest to dla wszystkich korzystne a rząd zachęca wszystkich do posiadaniach cyfrowego dokumentu. I że najszybciej rozwijają się usługi oparte o smartfon – bo to urządzenie ma wielu mieszkańców – a komputer jest za drogi.
Kim jest Tomasz Wiśniewski
Zaskoczenia w obsłudze klienta – te na plus i te na minus
„Brudna” windykacja
Fintechy szaleją w Indiach, bo Państwo napędza digitalizację – płatności mobilne przede wszystkim
QRCode – korzyści i zagrożenia
Cyfrowy dokument tożsamości
Indie, kraj dobrych informatyków
„indyjski storytelling” – czyli mogę wszystko i jeszcze więcej
Obsługa klienta na przykładzie Asia Finance
7 poziomów DOSKONAŁEJ OBSŁUGI KLIENTA
Sprawdzony przez najlepszych
program doskonalenia obsługi i doświadczeń klientów