Firmy budują ludzie. Sztuką jest robić to bez rozgłosu, a jednak z widoczną skutecznością. Mojego rozmówcę spotkałem wcale nie tak dawno temu jak na historię świata na słuchawkach. Ujął mnie otwartością i coraz bliższą mojemu sercu strategią „róbmy swoje – razem”. Zapraszam do wysłuchania / przeczytania mojej rozmowy z Rafałem Rasmusem.
Nowa ramówka Klientomanii
– Wszystko co chciałbyś wiedzieć o dzisiejszym gościu, ale boisz się zapytać
– Jak Rafał trafił do świata na słuchawkach?
– Jak wyglądała dotychczasowa droga w świecie na słuchawkach – przygody, doświadczenia, nauka ?
– Jak zmieniała się współpraca Contact center outsourcingowego ze zleceniodawcami?
– Jak wyglądał „pierwszy dzień” w Mediasystem ?
– A może rzucić to wszystko i wyjechać w Bieszczady
– Skąd Rafał czerpał wiedzę jak prowadzić Contact center?
– Czy można nie być widocznym w „światku” i spokojnie oraz efektywnie robić swoje?
– Warunki pracy w Contact center – historia nowego biura
– To dla nas zaszczyt razem na szczyt – jak zdobywa się „góry”
– Kim jest I jakie cechy powinen mieć manager contact center?
– Wkładam kij w mrowisko #1 – call center czy contact center?
– Wkładam kij w mrowisko #2 – jak Rafał definiuje „branżę na słuchawkach”?
– W jakim kierunku będzie rozwijać się contact center ?
– Harcerstwo – podobno jeżeli się było to pozostaje się nim na zawsze
– Pasje Rafała: audiobooki, książki, muzyka (winyle), przygody i podróże, góry
– Jak wejść na Kilimandżaro ?
– „Bądź sobą” – rada od Rafała