Stoimy jeszcze w drzwiach nowego, 2016 roku i rozmawiamy o tym, w którym kierunku pójdzie świat – świat obsługi klienta, telesprzedaży, wsparcia – jednym słowem (hasłem) customer service. Tak jak inni “wielcy” tego świata i my pokusiliśmy się o swoiste przewidywanie przyszłości i w tym odcinku dzielimy się naszym oglądem sytuacji. Do tego zadania jednak przygotowywaliśmy się już od kilku miesięcy (nie zapominając o latach naszych indywidualnych doświadczeń). To byłoby zbyt proste powiedzieć, że będzie tak czy inaczej. Dlatego dość szczegółowo opowiadamy dlaczego uważamy, że obszar custmer service pójdzie w kierunku, który spisaliśmy w 4 głównych i 10 szczegółowych trendach (nie tylko) na 2016 rok.
•Wstęp 00:00:00
•Co to są trendy i skąd się one biorą ? 00:04:37
•Źródła trendów customer service 2016 by KLIENTOMANIA 00:21:15
•Czy “customer experience” i “omnichannel” powinniśmy nazywać trendem ? 00:32:08
•4 główne trendy dla customer service 00:38:45
•10 trendów dla custome service – kompilacja przewidywań Macieja i Piotra 00:54:22
•Podsumowanie 01:26:57