Tym razem solidne podsumowanie 4 lat działalności Forum Call Center i rozmowa o jego miejscu na rynku obsługi klienta. Robimy bilans zysków i strat, sukcesów i siników czyli co się udało zrobić, a gdzie polegliśmy. No i w końcu się wyjaśniło czym albo kim jest Forum Call Center – jakie ma plany na przyszłość i gdzie chce znaleźć się za rok. Maciej po raz pierwszy prezentuje manifest Forum Call Center – jego manifest.
Zgodnie z zasadą mówiącą, że „kto ma mikrofon ten ma władzę” to ja dzisiaj dzierżę w rękach prawo głosu i wykorzystuję je aby odpytać Maćka o Forum Call Center i ich manifest
W 20 odcinku Klientomanii usłyszysz :
•Skąd wzięło się Forum Cal Center i jak to się wszystko zaczęło
•Jakie cele legły u podstaw wizji Forum 4-5 lat temu i jak to się ma do dzisiejszych czasów
•Co się udało, a co nie
•Kto stoi za Forum Call Center
•Jakie jest miejsce Forum na rynku
•Manifest Forum Call Center – Macieja Manifest
•O najbliższych planach i działaniach Forum
Subscribe
Subskrybuj
& Obserwuj
Subskrybuj mój podcast
