Z raportu „E-commerce w Polsce 2018” wynika, że z zakupów w internecie korzysta 56% internautów. Za zakupy obuwia w tym kanale decyduje się zaledwie 10 % z nich. Dlaczego tak mało? Mimo coraz większej dostępności, ogromnego wyboru konsumenci wciąż obawiają się czy wybrany i zamówiony w internecie but (albo inny ciuch) będzie dobrze pasował. Nie pomagają temu coraz łatwiejsze dostawy oraz przyjazne polityki zwrotów. A może przyszłością będzie / jest uniwersalny cyfrowy i bardzo osobisty rozmiar ciała klienta?
Rozmawiamy o:
– Jak wyglądał nasz pierwszy raz w internecie – kiedy i gdzie dokonaliśmy pierwszych zakupów w sieci
– Bariery w zakupach -co powstrzymuje klientów przed zakupami w internecie
– O ewolucji e-handlu i cywilizowaniu się podejścia do nie zawsze cyfrowego klienta
– O strategiach kupowania z wykorzystaniem internetu
– O esize.me – przełomie ? Początku czegoś nowego? – o prostym w swoim założeniu rozwiązaniu oszczędzającym czas i pieniądze – zarówno klienta jak i sprzedawcy
– O zmianie podejścia do dostaw – paczkomaty, punkty odbioru / nadania, o przyjaznych politykach zwrotów
– O całkiem prawdopodobnej wizji przyszłości zakupów ubrań w internecie – czy powstanie uniwersalny cyfrowy identyfikator zawierający zestaw informacji pozwalający idealnie dobrać odzież i obuwie