U schyłku 2019 roku, zamiast klasycznego i spodziewanego w tym miejscu podsumowania roku pokusiliśmy się opisać nasz podcast liczbami. Po czterech i pół roku nagrywania Klientomanii w końcu wiemy czym ona jest oraz kim są nasi słuchacze.
Pod koniec listopada 2019 roku liczba pobrań nasze podcastu przekroczyła 100.000 (słownie: sto tysięcy). Okazuje się, zatem, że ktoś tam po drugiej stronie internetu jest i nas faktycznie słucha. Postanowiliśmy zatem dowiedzieć się kim są słuchacze podcastu klientomanii, jak oceniają naszą pracę. W tym celu na początku grudnia zaprosiliśmy Was, drodzy słuchacze do wypełnienia, krótkiej ankiety. Otrzymaliśmy 62 odpowiedzi. Aby jeszcze rozszerzyć zakres naszej wiedzy o tym co udało nam się przez minione cztery pół roku zdziałać, sięgnęliśmy po skrywane w czeluściach systemów analitycznych dane statystyczne. Wiemy zatem nie tylko ile osób nas słucha, ale również jak długo, który odcinek okazał się (jak dotąd) numerem „1”, oraz jak długo jesteście w stanie nas słuchać.
Rozmawiamy o:
– czym jest i nie jest klientomania
– omawiamy wyniki ankiety słuchaczy podcastu klientomania, a w niej
— kim są słuchacze, jaką wykonują pracę, ile mają lat, w jakiej branży pracują
— W jaki sposób słuchają naszego podcastu
— co ich najbardziej interesuje
— Jak oceniają naszą pracę
– Prezentujemy najważniejsze dane liczbowe i statystyczne dotyczące naszego podcastu, czyli:
— ile razy pobrano nasz podcast
— jak długo słuchacie naszych odcinków ?
— którego odcinka słuchaliście najczęściej ?
— ile odcinków nagraliśmy
– Omawiamy nasze plany na kolejny rok nagrywania