Kiedy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu myśli sięgają poza jej granice. W erze globalizacji oraz transgraniczności staje się to całkiem naturalne. Przecież kupując przez internet coraz częściej zamówienia są realizowane nawet z drugiego końca świata. Logistycznie zatem jest to stosunkowo proste. Dostaję jednak pytania o to jak ogarnąć obsługę klientów mówiących w innych językach, mieszkających w innych kręgach kulturowych?
W tym odcinku rozmawiam z Damianem Kuczyńskim zarządzającym polskim oddziałem firmy Salesupply. Damian dzieli się swoimi doświadczeniami oraz zaobserwowanymi trendami w zakresie obsługi klienta – w szczególności handlu elektronicznym (e-commerce).
Linki:
– Damian Kuczyński na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/damikucz/
– Salesuplly – call center dla e-commerce: https://www.salesupply.pl/
– Przewodnik Obstugi…
– Przewodnik Obsługi Klienta Ecommerce – trendy i liczby – kopalnia wartościowych źródeł wiedzy: https://www.salesupply.pl/news-and-media/white-paper/
– Klient w Niemczech – Katrin Sander-Tóth – https://klientomania.pl/klm-107-klient-w-niemczech-katrin-sander-toth/
– Klient w Wielkiej Brytanii – Marek Jankowski – https://klientomania.pl/klm-106-klient-w-wielkiej-brytanii-marek-jankowski/
– Klient w Indiach – rozmowa z Tomaszem Wiśniewskim – https://klientomania.pl/klm-105-klient-w-indiach-rozmowa-z-tomaszem-wisniewskim/
Potrzebujesz wsparcia:
– customer fixe – moją ideą jest klient – doradztwo customer service & experience: https://customerfixe.com