Jakby tu jeszcze bardziej wkraść się w serca i myśli klientów. Najpierw był niesamowity produkt, później niecodzienna obsługa klienta. Dzisiaj marki sięgają do czegoś co nie zawsze jest związane z kupowanym przez klienta produktem czy usługą. Do emocji i odczuć tego co przed, w czasie i po zakupie. Do doświadczeń klienta. O tym czy doświadczenia klienta można zaprojektować oraz czym jest strategia klienta rozmawiam z dr Aga Szóstek.
Rozmawiamy o:
• czym są doświadczenia klientów i czy hasło „Customer Experience” nie stało się „przereklamowane”?
• czy doświadczenia klientów można zaprojektować?
• porządkujemy pojęcia User Experience vs Customer Experience
• czy można „wdrożyć cx”?
• na czym polega strategia doświadczeń klientów?
• czym jest strategia Umami? – o książce Strategia Umami – Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku
• od czego zacząć projektowanie doświadczeń swoich klientów
Linki:
• strona odcinka (znacznie więcej treści) – https://klientomania.pl/strategia-doswiadczen-klientow
• Strategia Umami – Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku – książka Agi (pierwsza z wielu) – https://mtbiznes.pl/produkt/strategia-umami
• https://agaszostek.com – strona firmowa Agi
• Catching the Next Wave – podcast Agi i jej osobistego męża https://www.catchingthenextwavepodcast.com/
• Jak stworzyć dobry produkt – rozmowa z Michałem Drożdżem – https://klientomania.pl/klm-94-jak-stworzyc-dobry-produkt-michal-drozdz/