Ktoś musi zarządzać zespołem obsługi klienta. Być może to właśnie Ty zostałeś/aś nominowany / awansowany / zrekrutowany. Sporo wiesz o produktach, procedurach, znasz większość klientów. Ale myślisz sobie „Co ja teraz zrobię? Jak sobie poradzę z zarządzaniem? Od czego zacząć?”.
Zamiast uciekać posłuchaj mojej rozmowy z Filipem Gotkiewiczem – jednym z najlepszych konsultantów obsługi klienta w Polsce (ma na to papiery), doświadczonym liderem zespołów obsługowych w jednym z największych polskich banków.
Rozmawiamy o:
• Kim jest szef / lider / kierownik obsługi klienta?
• Który szef jest lepszy – z awansu wewnętrznego czy z zewnętrznej rekrutacji?
• Co zrobić kiedy awansują Cię na szefa swoich kolegów?
• Jakie cele i zadania przypisane są do roli szefa obsługi klienta?
• A jakie cele i zadania przypisane są do roli specjalisty / konsultanta obsługi klienta?
• Co musisz wiedzieć oraz skąd tą wiedzę pozyskać kiedy po raz pierwszy zostajesz szefem?
• Czy szef może / powinien również obsługiwać klientów?
• Jak poradzić sobie z zarządzaniem celami sprzedażowymi w obsłudze narzucanymi z góry?
Przydatne linki:
• strona odcinka: https://klientomania.pl/klm-129-bede-szefem-zespolu-obslugi-klienta-i-co-teraz/
• Filip Gotkiewicz na LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/filipgotkiewicz/
• Kim jest lider zespołu obsługi klienta? – rozmowa z Anią Łabętą – https://klientomania.pl/klm-116-kim-jest-lider-zespolu-obslugi-klienta/
• Kapcie na poczcie, czyli co jeszcze może sprzedać marka – https://klientomania.pl/klm-43-kapcie-na-poczcie-czyli-co-jeszcze-moze-sprzedac-marka/
• Omnichannel – czym jest, jak wdrożyć, success story – rozmowa z Konradem Jezierskim – https://klientomania.pl/klm-128-omnichannel-czym-jest-jak-wdrozyc-success-story-konrad-jezierski/