Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne. Jednak dla właścicieli sklepów internetowych jest to bardzo kosztowne.
Z raportu “Polacy na e-zakupach 2021” przygotowanego przez Santander Consumer Bank wynika, że przyczyną połowy zwrotów jest “niewłaściwy rozmiar/wymiary produktu”. Co widać szczególnie w przypadku sklepów internetowych z kategorii moda. Najwyższy wskaźnik zwrotów mają ubrania – 56 proc. Nieco mniej – bo 39 proc. obuwie. Pozostały asortyment notuje od kilku do kilkunastu procent.
Jak pogodzić oczekiwania klientów, konieczność ograniczenia barier zakupów w internecie i w końcu obowiązujące regulacje prawne? W dzisiejszym odcinku porozmawiam z Mateuszem Rębiszem o zwrotach towarów zakupionych w internecie.
——————————————————–
????️ Gość odcinka: Mateusz Rębisz
——————————————————–
???? Odcinek
——————————————————–
???????? Klientomania
- Odwiedź naszą stronę
- Profil Klientomanii na LinkedIn
- Profil Klientomanii na Facebook
- Zapisz się na nasz Newsletter
???? Klientopedia – mnóstwo wiedzy i inspiracji
——————————————————–
???? Potrzebujesz pomocy / wsparcia w lepszej obsłudze klienta