Zaplanujbezpłatną konsultację

30 minut rozmowy, która może stać się początkiem Twojej lepszej obsługi i doświadczeń klientów. 

1
Wybierz termin konsultacji
Wybierz dogodny termin z listy dostępnych opcji. Podaj swoje dane i napisz o czym chcesz porozmawiać
2
Zapisz termin spotkania
Wyślemy Ci potwierdzenie spotkania. Zapisz go w swoim kalendarzu
3
Spotkajmy się na MS Teams
Spotkamy się w umówionym terminie na platformie MS Teams.

Zaplanujmy 30 minut
na omówienie Twojego wyzwania

Często zadawane pytania.

Zebraliśmy w tym miejscu odpowiedzi na kilka pytań, które najczęściej pojawiają się po zetknięciu z naszą ofertą.

Jeżeli potrzebujesz rozwinięcia odpowiedzi lub masz inne pytania napisz do nas lub umów się na pierwszą rozmowę.

Czy spotkanie zobowiązuje mnie do skorzystania z Waszych usług?

Oczywiście, że NIE.

Nasze usługi są dla tych, którzy ich potrzebują i chcą naszej pomocy. Możesz tą konsultację wykorzystać do rozwiązania dowolnego bieżącego problemu, z jakim się zmagasz. 

Najczęściej jednak z konsultacji korzystają osoby,  którą chcą dokonać większej zmiany w swojej organizacji, a rozmowa jest formą weryfikacji czy między nami zaiskrzy, pojawi się chemia, która wróży dobrej i przede wszystkim efektywnej współpracy.

O co mogę Was zapytać?

W zasadzie pytaj o wszystko – Ask me anything, byle dotyczyło to obsługi i doświadczeń klienta. Na tym się znamy i w tych tematach z pewnością dostarczymy Ci wartość. 

Jeżeli nie będziemy znać odpowiedzi na Twoje pytanie wskażemy Ci kierunek, być może miejsca czy osoby, gdzie powinieneś znaleźć rozwiązanie swojego problemu.

W jaki sposób zaplanować bezpłatną konsultację

Powyżej tej sekcji znajdziesz kalendarz z dostępnymi terminami konsultacji. Wybierz z dostępnych opcji optymalny dla Ciebie dzień oraz godzinę.

Następnie wypełnij krótki formularz podając swoje dane kontaktowe oraz – bardzo ważne – napisz o czym chcesz porozmawiać.

Zwrotnie otrzymasz mailem potwierdzenie spotkania.

Żaden z zaproponowanych terminów mi nie pasuje!

Napisz do nas [email protected]. Poszukamy optymalnego rozwiązania.

Mam inne pytanie!

Napisz do nas:

Mentoring FAQ

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe