Witaj w świecie doświadczeń klienta

Klientomania [klʹii ̯ẽntomãńi ̯a] silne, niemalże chorobliwe zainteresowanie klientem jako stroną relacji z marką, zamiłowanie do poznawania zależności rządzących światem klienta, konsekwentne dążenie do tworzenia rozwiązań zgodnych z rzeczywistymi i aktualnymi potrzebami klientów.

Skąd biorą się pomysły na niecodzienną obsługę klienta? Czego pragną klienci? Jak zbudować doskonałą relację marki z klientami? Które technologie zrewolucjonizują świat klienta? Jak skutecznie się komunikować? Dokąd zmierza sprzedaż? Czy customer experience jest tak ważny jak mówią? Skąd biorą się inspirujące historie? Jak mówić prosto? Czym zachwyca nas świat ?

W ciągu ostatnich 7 lat zadaliśmy sobie i naszym gościom kilka tysięcy takich pytań. Zbudowaliśmy unikalne miejsce, które jest dzisiaj kopalnią inspiracji, wiedzy i rzetelnej informacji na temat klienta i relacji wiążącej go z marką.

Rozmawiamy o komunikacji marek z ich klientami, wspierających ją technologiach, obsłudze oraz sprzedaży w różnych sektorach gospodarki i mediach. Każdy odcinek to solidna dawka rzetelnej wiedzy i inspiracji podany w dbałości o jakość do słuchania, czytania oraz oglądania. Klientomania to jeden z najdłużej nagrywanych podcastów biznesowych w Polsce. Jej autorami są Maciej Buś i Arek Cempura.

Klientomania to nie tylko audycje, których możesz posłuchać dzięki zdobyczom ludzkości jakim jest przede wszystkim internet, dalej smartfony i komputery. To pewna filozofia, podejścia, sposób myślenia o relacji klienta z marką. To w końcu społeczność ludzi szukających odpowiedzi na powtarzające się od zawsze pytania: Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Jak spowodować żeby był zadowolony? i w końcu jak to zrobić dobrze ? dobrze czyli tak, aby każda z stron tego równania wyszła na swoje.

Poznaj nas

Maciej Buś

Prowadzący / spiritus movens

Zawodowo i z przekonania zajmuję się usprawnianiem komunikacji marek z ich klientami po to aby budować pozytywne doświadczenia.

Specjalizuję się w budowaniu strategii komunikacji, sprzedaży i obsługi klienta w środowisku omnichannel. Wspieram managerów customer service jako mentor dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniami. Prowadzę również projekty wdrożeniowe struktur customer service & experience.

Od klikunastu lat spritus movens polskiego sektora Cutsomer service / Contact Center. Za swoją działalność na tym polu zostałem wyróżniony przez międzynarodowe gremium CCC Special Award.

Arek Cempura

Prowadzący

Człowiek urodzony w poprzednim stuleciu, od początku kariery zawodowej związany z nowymi technologiami w telekomunikacji i informatyce.

Z zawodu „dyrektor”, z doświadczenia „zachęcacz” do walki z „tak zawsze robiliśmy”. Uważa, że Internet zmienia nas bardziej niż nam się wydaje „Ojciec dyrektor” i założyciel #tozależypodcast (tozalezy.org).

Jest także współzałożycielem akcji społecznej ZagońRowerDoRoboty.pl, bo uważa, że warto „aby rower wiedział, gdzie pracujemy” i „co robimy po godzinach” 🙂

Jego motto to: „Go digital be human. Disrupt of „we’ve always done it this way”.

Ela Włodarczyk-Buś

Chaos Coordinator

Managerka projektów (technologicznych, organizacyjnych i marketingowych) i … trendwatcherka. Skoncentrowana na efektywności biznesowej oraz użytkowej budowanych przedsięwzięć.

Doświadczenie zdobywa(ła) wdrażając rozwiązania komunikacyjne w największych firmach branży budowlanej i elektrotechnicznej. Administrator Salesforce, analityk, projektant innowacyjnych rozwiązań retailowych.

Ogarniacz chaosu. Porządkuje procesy, angażuje ludzi, dba o szczęśliwy (użyteczny) finał projektów.

Zafascynowana nowymi rozwiązaniami i rozwojem relacji marek z klientami w oparciu o nowe technologie.

Filip Gotkiewicz

Producent

Z wykształcenia jest muzykiem i  realizatorem dźwięku. Pomagam opowiadać historie dźwiękiem i obrazem.

Jeden z kilkunastu najlepszych konsultantów i managerów obsługi klienta, co odnotowano historii konkursów Telemarketer Roku oraz Lidera Roku Związku Banków Polskich.

Umiejętność obsługi klienta, doświadczenie muzyka i zainteresowania technologią – pozwoliły mu się odnaleźć w najbardziej technicznych elementach pracy w contact center, przy organizowaniu procesów, projektów operacyjnych i koordynowaniu testów, które wymagały kreatywności, patrzenia z wielu stron na zagadnienie (z perspektywy klienta i organizacji), otwartości umysłu, a jednocześnie ścisłego myślenia, żeby umiejętnie dopasować rozwiązania do możliwości technologii. 

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe