Customer Experience
Doświadczenia, emocje, lojalność klientów wobec marki. Rozprawiam i rozmawiam o projektowaniu i budowaniu wyjątkowych relacji z klientami. Poznaj inspirujące historie niezwykłej obsługi i doświadczeń klientów.
Czy kochasz swoich klientów?
Kim jest Customer Experience Manager?
Rozczarowanie Customer Experience
Początek roku to dobry moment, żeby podsumować poprzedni. W tym odcinku nie opowiem Ci jednak o „10 zdarzeniach, które wstrząsnęły 2024 rokiem”. Skupię się na jednym zagadnieniu. Na zagadnieniu, które[...]
CX World Game czyli mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o CX World Game.
To niezwykła inicjatywa łącząca doświadczonych specjalistów[...]
Customer … service, support, success, experience, contact center – subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy, które miały wskazywać na nową jakość, specyfikę, wyróżnik czy w końcu trend. Ale czy przypadkiem[...]
UX design – projektowanie doświadczeń klienta
To co widzimy na ekranie smartfona, komputera czy większych urządzeń nie jest / nie powinno być przypadkowym rozmieszczeniem przycisków, napisów i grafik. Za użyteczność aplikacji stoją User Experience Designerzy czyli[...]
Net Promotor Score – wszystko co musisz wiedzieć o wskaźniku lojalności klientów
NPS - Net Promotor Score - wskaźnik lojalności klientów będący wynikiem badania prawdopodobieństwa polecenia danej marki przez jej klientów. Jest niewątpliwie najbardziej popularną miarą doświadczeń klientów. Jednocześnie zdaje się zostać[...]
12 najważniejszych przyczyn kiepskich doświadczeń klientów
Jak to jest, że w czasach, kiedy tyle mówi się na temat doświadczeń klientów, organizowane są konferencje, szkolenia, powstają góry książek i w końcu firmy zapewniają o swojej szczerej i[...]
Strategia doświadczeń klientów – dr Aga Szóstek
Jakby tu jeszcze bardziej wkraść się w serca i myśli klientów. Najpierw był niesamowity produkt, później niecodzienna obsługa klienta. Dzisiaj marki sięgają do czegoś co nie zawsze jest związane z[...]
Rewolucja klientowska na kolei
Jak stworzyć dobry produkt
Ból(shit) relacji – jak stać się ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań
Jak przygotować umowę przyjazną dla klienta?
Nie krzywdź klientów
Jak wku…ć klienta?
UX – Jak projektować produkty cyfrowe?
Gra o klienta
Kapcie na poczcie czyli co jeszcze może sprzedać marka
KCo ma Józef Bem do customer experience?
Obsługa klienta w serwisie samochodowym – czyli jak przekonać organizację do cx
Klientocentryzm czyli co ?
Jak zbudować firmę klientocentryczną?
Customer Experience jest wszystkim – „chodzi o to żeby było miło”
Jedenasty odcinek podcastu poświęcony jest jakże bliskiemu naszym sercom tematowi -[...]
Jak stworzyć firmę klientocentryczną ?
Temat Customer Experience[...]