Obsługa klienta
Wszystko, co warto wiedzieć o wysyłaniu klientów w dalszą podróż. Dzielę się swoim doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży, obsługi posprzedażowej, strategii oraz operacji wsparcia klienta w podróży z produktem lub usługą marek.
Zaufany system obsługi klienta
Zaufany system obsługi klienta to stabilna konstrukcja, na którą zarówno Twoi klienci, twoi pracownicy i jak i ty sam będziecie mogli liczyć.
Wyobraź sobie machinę, która jest odporna na niespodziewane[...]
W czym pomaga rzecznik klienta?
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która przemawia jego głosem wewnątrz firmy. Najczęściej interweniuje, kiedy coś poszło nie tak w relacji marki z[...]
Inkluzywna obsługa klienta
Według badań aż o 70 procent większa jest szansa na dostrzeżenie i właściwe dotarcie do „zaniedbanej” grupy przez zespoły sprzedażowe cechujące się różnorodnością.
Budując zespoły różnorodne i akceptujące, doceniające różnorodność[...]
Customer … service, support, success, experience, contact center – subiektywny przegląd pojęć
Na przestrzeni ostatnich 25 lat karierę robiły rozmaite koncepcje, strategie, a może po prostu nazwy, które miały wskazywać na nową jakość, specyfikę, wyróżnik czy w końcu trend. Ale czy przypadkiem[...]
Czy obsługa klienta to teatr? – Tomek Ciesielski
Okazuje się, że obsługa klienta i teatr mają zadziwiająco dużo wspólnego. Obie w sposób zaplanowany i przemyślany prowadzą klienta / widza ścieżką doświadczeń by na końcu podróży móc ocenić czy[...]
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne. Jednak dla właścicieli sklepów internetowych jest to bardzo kosztowne.
Z raportu “Polacy na e-zakupach[...]
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
Chat GPT to … chatbot 🙂 trochę bardziej zaawansowany niż większość, które znamy. Ale opisując go najogólniej to narzędzie przetwarzania tekstu w formie dialogowej. Czyli pytasz, a on odpowiada. Działa[...]
Będę szefem zespołu obsługi klienta. I co teraz? Filip Gotkiewicz
Ktoś musi zarządzać zespołem obsługi klienta. Być może to właśnie Ty zostałeś/aś nominowany / awansowany / zrekrutowany. Sporo wiesz o produktach, procedurach, znasz większość klientów. Ale myślisz sobie „Co ja[...]
Omnichannel – czym jest, jak wdrożyć, success story – Konrad Jezierski
Omnichannel jest jak Yeti - wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W[...]
System obsługi klienta – linia montażowa customer experience
120 lat temu Henry Ford opracował system wytwarzania samochodów polegający na sekwencji powtarzanych czynności na kolejnych stanowiskach montażowych. Legenda Forda T to zasługa systemu montażowego, lini montażowej, która nie tylko[...]
Najdziwniejsze historie obsługi klienta
Jeżeli myślisz, że Twoi klienci są trudni, czepiają się o byle co, podnoszą głos na Ciebie lub Twoich pracowników, żądają niemożliwego, są roszczeniowi koniecznie posłuchaj naszych historii.
W rozmowie z Filipem[...]
Komunikacja wewnętrzna w obsłudze klienta
Jednym z najczęściej pojawiających się problemów w obsłudze klienta, a właściwie w zarządzaniu nią - jest coś czego nie widać, coś czego nie widzi klient, ale odczuwa skutki przelewając najczęściej[...]
Jak zapewnić obsługę klienta na rynkach zagranicznych?
Kiedy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu myśli sięgają poza jej granice. W erze globalizacji oraz transgraniczności staje się to całkiem naturalne. Przecież kupując przez internet coraz częściej[...]
3 najważniejsze cele, które stawiają obsłudze twoi klienci
Pogadajmy dzisiaj o celach dla Twojej obsługi klienta. Opowiem Ci o trzech głównych celach, które stawiam praktycznie każdej organizacji, z którą pracuję. A tak naprawdę to cele te stawiają klienci[...]
Kim jest lider zespołu obsługi klienta?
Lider to osoba, która jest w stanie znaleźć złoty środek pomiędzy byciem szefem, a kolegą. Bez tego bardzo ciężko jest dogadać się i ze swoimi szefami i podwładnymi, pracownikami. Jest[...]
Shit happens – czyli skąd biorą się problemy klientów
Jakieś 20 lat temu Bill Price ówczesny, a za razem pierwszy Global Customer Service President Amazon com wdrożył strategię, którą nazwał The best service is no service. Czyli po naszemu[...]
Fakty i mity o obsłudze klienta w relacji B2B
Kiedy mówimy o obsłudze klienta najczęściej mamy na myśli relację z konsumentem czyli klientem końcowym. Jednak to relacja pomiędzy firmami, które współtworzą produkt czy usługę daje początek doświadczenim klienta jakimi[...]
KLM #109: Jak dogadać się z głuchym klientem? – rozmowa z Pawłem Potakowskim
Przestań tracić klientów!
Komunikacja marki z klientem – spokojnie to tylko kryzys – rozmowa z Urszulą Podrazą
Klient gracz – obsługa w wirtualnym świecie
Nowa era oddziałów bankowych – Urszula Wysocka
Czy da się ogarnąć obsługę klienta w Outlooku ?
Rewolucja klientowska na kolei
Bycie fair w sprzedaży się opłaca (?)
Ból(shit) relacji – jak stać się ambasadorem dostarczania najlepszych rozwiązań
Contact Branch – nowa rola doradcy klienta
Technologie komunkacyjne ułatwiające obsługę klienta rozwijają się w zawrotnym tempie. Od wielu lat[...]
Klient w salonie samochodowym
KLM #85: Efekt dupka – czy szata zdobi klienta?
Obsługa klienta z domu, czyli jak wdrożyć telepracę
Klient ma prawo – obsługa klienta w kancelarii prawnej
Komu się nie opłaca obsługiwanie klientów?
Kim jest trudny klient? – KLM VLOG #02
Jak wku…ć klienta?
KLM #59: Jak tworzyć dobry standard obsługi klienta?
Jak ogarnąć obsługę klienta w social media ?
Jak sobie zrobić seksowny głos?
Jak sobie poradzić z trudnym klientem?
Jak zbudować centrum obsługi klienta
Jak rozmawiać prostym językiem?
Klient nie zawsze ma rację, ale ma prawo tak uważać
Obsługa klienta w serwisie samochodowym – czyli jak przekonać organizację do cx
Inspirujące historie obsługi klienta
Doktryna jakości – Rozmowa z prof. Andrzejem Blikle
Co nas wkurza w obsłudze klienta i jak sobie z tym radzić
Zgłoszenie? zapytanie? czy może reklamacja?
Dobra obsluga – tego wymaga po prostu zwykła przyzwoitość
Spektakularna porażka elektronicznych biur obsługi klienta
Trendy Customer Service 2016
Jak zbudować obsługę na miarę oczekiwań klienta? – cz. 2
Na dzisiejszym rynku biznes - czyli oferta firm[...]