Technologia
Rozprawiam i rozmawiam o technologii, która zmienia świat obsługi klienta na lepsze. Rozwiązania wspierające sprzedaż, obsługę i komunikację z klientem. Sztuczna inteligencja, boty i algorytmy, automatyzujące procesy.
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
Chat GPT to … chatbot 🙂 trochę bardziej zaawansowany niż większość, które znamy. Ale opisując go najogólniej to narzędzie przetwarzania tekstu w formie dialogowej. Czyli pytasz, a on odpowiada. Działa[...]
Omnichannel – czym jest, jak wdrożyć, success story – Konrad Jezierski
Omnichannel jest jak Yeti - wielu o nim mówi, jeszcze więcej słyszało, ale niewiele go naprawdę nie widziało. Bywa często modnym sloganem, obiektem westchnień i pożądania marketerów i prezesów. W[...]
„Dziwne, u mnie działa” – współczesny informatyk
Dosyć często i dużo mówi się o obsłudze klienta. Ale głównie mówi się o kliencie rozumianym jako klient danej firmy. Jednak w ramach organizacji też funkcjonuje pojęcie klienta - klienta[...]
Jak zintegrować świat biznesu i technologii – rozmowa z Pawłem Dąbrosiem
Kiedy już zaprojektujemy procesy - czasami na nowo, a czasami pierwszy raz - trzeba je osadzić w narzędziach, które je będą realizować. Technologia stanowi nieodzowny element, a nawet fundament funkcjonowania[...]