Świat klienta
Kim jest klient, czego pragnie, co ceni, a czego nie cierpi. Dlaczego podejmuje takie, a nie inne decyzje zakupowe. Skąd biorą się reklamacje, satysfakcja klientów. Poznaj ich świat. Świat klientów i … Klientomanii.
10 Trendów w obsłudze klienta na 2025 rok
Inkluzywna obsługa klienta
Według badań aż o 70 procent większa jest szansa na dostrzeżenie i właściwe dotarcie do „zaniedbanej” grupy przez zespoły sprzedażowe cechujące się różnorodnością.
Budując zespoły różnorodne i akceptujące, doceniające różnorodność[...]
Liryczna obsługa klienta
Zdarza się często, że zamawiamy coś, a to coś długo się nie pojawia, a do tego jeszcze nikt z nami w sprawie tego opóźnienia się nie kontaktuje. Wtedy nas zalewa[...]
Jak zapewnić obsługę klienta na rynkach zagranicznych?
Kiedy Polska staje się zbyt mała dla Twojego biznesu myśli sięgają poza jej granice. W erze globalizacji oraz transgraniczności staje się to całkiem naturalne. Przecież kupując przez internet coraz częściej[...]
Czy przyzwoitość można przeliczyć na pieniądze? Bojkot Z firm.
24 lutego 2022 obudziliśmy się w innym świecie.
Innym, bo okazało się nie tylko, że są nadal ludzie, którzy w imię swoich ambicji są w stanie poświęcić setki tysięcy ludzi. I[...]
Marka i jej klienci w obliczu wojny w Ukrainie – Urszula Podraza
Ten odcinek nie powinien był powstać
Czy powinienem wypuszczać nowy odcinek podcastu, kiedy giną ludzie, kiedy pół miliona kobiet i dzieci ucieka ze swojego kraju? Pomagam. Ale może za mało.?
Okazuje[...]
Klient w ZOO – Agnieszka Korzeniowska
Według tego co pokazuje mi nasza kochana Wikipedia, pierwsze zoo komercyjne, jakie znamy powstało w Londynie, w roku 1828. I tak naprawdę to był pierwszy ogród zoologiczny i od tego[...]
KLM #107: Klient w Niemczech – rozmowa z Katrin Sander-Tóth
KLM #106: Klient w Wielkiej Brytanii – rozmowa z Markiem Jankowskim
KLM #105: Klient w Indiach – rozmowa z Tomaszem Wiśniewskim
Innowacja to umiejętność … akceptacji ryzyka – Andrzej Skasko
Klient jest tylko jeden, czyli transformacja banku to już teraźniejszość – rozmowa z Damianem Raganem
Wszystkie (4) twarze i głosy Klientomanii
W ciągu niemal sześciu lat zbudowaliśmy audycję, którą dzisiaj subskrybuje[...]
Jak stworzyć dobry produkt
Czy digitalizacja jest legalna?
CSR – szacunek dla innych czy tylko inny rodzaj marketingu
Kim jest klient bogaty?
Contact Branch – nowa rola doradcy klienta
Technologie komunkacyjne ułatwiające obsługę klienta rozwijają się w zawrotnym tempie. Od wielu lat[...]
Firma na rozstajach dróg
Klient w czasach zarazy i po
Ekosprzedaż czyli jak sprzedawać i nie śmiecić
Skąd biorą się trendy?
Kiedy reklama (nie) działa
Klientomania w liczbach – Kim są słuchacze naszego podcastu?
Po co komu sprzedaż?
Będzie nam Pani brakowało – KLM historie
W czasie jednego lotu stewardessa zażartowała, że obsługa jest[...]
Ile wart jest klient?
Po co mieszkance Afryki blond peruka? – KLM historie
Klient na czarnym lądzie
Historia zagubionej żyrafki Joshie – KLM Historie
Jak powstają inspirujące historie obsługi klienta
Nie możesz wszystkiego
Czy w Polsce mamy rynek pracownika?
55 kilometrów w nogach – VLOG #03
Postanowiłem zostać gwiazdą YouTube [Vlog 1]
Trutnie social sellingu
Bankowanie będzie (nadal) potrzebne, banki niekoniecznie
Nadciąga Srebrne Tsunami
Ekonomia używania – nie wszystko złoto co się świeci
A innowacje leżą i czekają …
Czarno to widzę – czy cena ma jeszcze znaczenie?
Cyfrowy rozmiar czyli przyszłość zakupów nie tylko w e-commerce
10 błędów mojego 3-letniego podcastowania (ale czy żałuję?)
Gami…fikcja, czy prawdziwe zaangażowanie?
Gra o klienta
Kapcie na poczcie czyli co jeszcze może sprzedać marka
Jak zorganizować wydarzenie marzeń?
Skąd biorą się leady sprzedażowe?
Ekonomia współpracy czyli klient 3.0
W tradycyjnym modelu biznesowym[...]
Life Hacki klientomaniaka
Klientomaniackie podsumowanie roku 2016
Obsługa klienta w placówkach
Doktryna jakości – Rozmowa z prof. Andrzejem Blikle
10 twarzy klientomanii
Konferencje dla Klientomaniaka – co wybrać ? jak przeżyć ?
Roczek Klientomanii
Dlaczego aplikacje mobilne nie mogą przebić się do polskich firm ?
Klientocentryzm czyli co ?
Mój manifest
Czy klienci są gotowi na kanały cyfrowe?
Podsumowujmy Rok 2015
28 Wskazówek jak dobrze wykorzystać uczestnictwo w konferencjach
Z uczestnictwem w konferencji jest[...]