|
Odcinek #40

Go digital, be human! Batalia o człowieczeństwo w komunikacji

Już roku 2014 The Economist oraz Forbes ogłosiły listę najbardziej zagrożonych wyginięciem zawodów w związku z rozwojem automatyzacji i robotyzacji. Każdy kolejny rok, a nawet miesiąc przynosi nowe, niezwykle użyteczne rozwiązania wspierające biznes. Równolegle, jakby w kontrze podejmowane są próby „obrony” człowieka. Zapraszam do rozmowy z Arkiem Cempurą.

Dokładnie dwa lata temu w jednej z berlińskich rozmów Michał Szybalski z Comarchu powiedział „Kontakt z żywym agentem będzie wielkim luksusem”.Rok później mówiło się już tylko o jednym – automatyzacja z użyciem botów. Hasło to odmieniano przez wszystkie przypadki. Jakby w kontrze Rozpoczęła się prawdziwa batalia o człowieczeństwo w komunikacji, w której roboty już wkrótce mają wyprzeć ludzi na słuchawkach i przy klawiaturach. Czy czeka nas współczesna wersja 19-wiecznego ruchu luddystycznego ?

Moim dzisiejszym gościem jest Arek Cempura. Na swoim profilu na LinkedIn przedstawia się opisem: Go digital, be… human. Uwielbia podważać status quo. Tam gdzie się pojawia mówi „zróbmy to inaczej”. Od wielu lat powtarza „,Mój ci on … klient” tak więc idealnie pasuje do Klientomanii.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o:

  • konsekwencjach robotyzacji komunikacji,
  • szansach i zagrożeniach robotyzacji i automatyzacji ,
  • o tym jak postrzegają tą zmianę klienci, czy przypadkiem ktoś nie próbuje z nas (jako klientów) zrobić idiotów
  • i w końcu najważniejsze jak w czasach, w których żyjemy zaprojektować komunikację z klientami aby sprostać wymaganiom biznesowym ale przede wszystkim sprostać pragnieniom klientów.

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

cxwg24
Customer Experience Game - mistrzostwa świata w projektowaniu doświadczeń klientów
Wciągnąłem się w grę. I to nie byle jaką. Ci którzy osadzeni są w CXowej bańce z pewnością słyszeli o...
RZECZNIK KLIENTA
Kim jest rzecznik klienta
Rzecznik klienta (nie mylić z Rzecznikiem Praw Konsumenta) to wyjątkowa rola/funkcja w organizacji, która...
inklluzywna obsługa klienta1
Inkluzywna obsługa klienta
W Polsce mamy ponad 10 milionów klientów, dla których obsługa dostarczana przez marki jest niedostępna...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe