|
Odcinek #40

Go digital, be human! Batalia o człowieczeństwo w komunikacji

Już roku 2014 The Economist oraz Forbes ogłosiły listę najbardziej zagrożonych wyginięciem zawodów w związku z rozwojem automatyzacji i robotyzacji. Każdy kolejny rok, a nawet miesiąc przynosi nowe, niezwykle użyteczne rozwiązania wspierające biznes. Równolegle, jakby w kontrze podejmowane są próby “obrony” człowieka. Zapraszam do rozmowy z Arkiem Cempurą.

Dokładnie dwa lata temu w jednej z berlińskich rozmów Michał Szybalski z Comarchu powiedział “Kontakt z żywym agentem będzie wielkim luksusem”.Rok później mówiło się już tylko o jednym – automatyzacja z użyciem botów. Hasło to odmieniano przez wszystkie przypadki. Jakby w kontrze Rozpoczęła się prawdziwa batalia o człowieczeństwo w komunikacji, w której roboty już wkrótce mają wyprzeć ludzi na słuchawkach i przy klawiaturach. Czy czeka nas współczesna wersja 19-wiecznego ruchu luddystycznego ?

Moim dzisiejszym gościem jest Arek Cempura. Na swoim profilu na LinkedIn przedstawia się opisem: Go digital, be… human. Uwielbia podważać status quo. Tam gdzie się pojawia mówi „zróbmy to inaczej”. Od wielu lat powtarza „,Mój ci on … klient” tak więc idealnie pasuje do Klientomanii.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o:

  • konsekwencjach robotyzacji komunikacji,
  • szansach i zagrożeniach robotyzacji i automatyzacji ,
  • o tym jak postrzegają tą zmianę klienci, czy przypadkiem ktoś nie próbuje z nas (jako klientów) zrobić idiotów
  • i w końcu najważniejsze jak w czasach, w których żyjemy zaprojektować komunikację z klientami aby sprostać wymaganiom biznesowym ale przede wszystkim sprostać pragnieniom klientów.

W rozmowie wspominamy o:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

To może Cię również zainteresować

konduktor
"Spokojnie, proszę się nie denerwować, mamy czas" - historia obsługi pasażera pociągu
Na temat podróżowania pociągami oraz tych, którzy ten sposób nam organizują najczęściej słyszę negatywne...
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach w e-commerce
Wszystko co musisz wiedzieć o zwrotach towarów w e-commerce
Klienci polubili darmową wysyłkę i bezpłatne zwroty. Nie ma czemu się dziwić, jest to dla nich korzystne....
Chat GPT w obsłudze klienta
Jak Chat GPT rewolucjonizuje obsługę i doświadczenia klienta: 5 praktycznych przykładów zastosowania
30 listopada 2022 roku świat przestał być taki sam. W tym dniu odbyła się premiera Chatu GPT –...

Wysyłamy dobre wiadomości

Raz w tygodniu wyślemy do Ciebie solidną dawkę inspiracji o świecie klienta i podpowiedzi jak się w nim odnaleźć. Informacje o nowych odcinkach podcastów, wpisach blogowych, odpowiedzi na pytania, case studies oraz ciekawych narzędziach wspierających obsługę klienta.

Newsletter KLM (#8)

Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi newslettera przez Fundację Customer Fixe S.K. na zasadach opisanych w polityce prywatności. W każdej chwili możesz zrezygnować. 

© 2024 · Klientomania · Customer Fixe