Już roku 2014 The Economist oraz Forbes ogłosiły listę najbardziej zagrożonych wyginięciem zawodów w związku z rozwojem automatyzacji i robotyzacji. Każdy kolejny rok, a nawet miesiąc przynosi nowe, niezwykle użyteczne rozwiązania wspierające biznes. Równolegle, jakby w kontrze podejmowane są próby „obrony” człowieka. Zapraszam do rozmowy z Arkiem Cempurą.

Posłuchaj podcastu

Pobierz mp3  słuchaj na iPhone  Słuchaj na Android

Dokładnie dwa lata temu w jednej z berlińskich rozmów Michał Szybalski z Comarchu powiedział „Kontakt z żywym agentem będzie wielkim luksusem”.Rok później mówiło się już tylko o jednym – automatyzacja z użyciem botów. Hasło to odmieniano przez wszystkie przypadki. Jakby w kontrze Rozpoczęła się prawdziwa batalia o człowieczeństwo w komunikacji, w której roboty już wkrótce mają wyprzeć ludzi na słuchawkach i przy klawiaturach. Czy czeka nas współczesna wersja 19-wiecznego ruchu luddystycznego ?

Moim dzisiejszym gościem jest Arek Cempura. Na swoim profilu na LinkedIn przedstawia się opisem: Go digital, be… human. Uwielbia podważać status quo. Tam gdzie się pojawia mówi „zróbmy to inaczej”. Od wielu lat powtarza „,Mój ci on … klient” tak więc idealnie pasuje do Klientomanii.

W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o:

  • konsekwencjach robotyzacji komunikacji,
  • szansach i zagrożeniach robotyzacji i automatyzacji ,
  • o tym jak postrzegają tą zmianę klienci, czy przypadkiem ktoś nie próbuje z nas (jako klientów) zrobić idiotów
  • i w końcu najważniejsze jak w czasach, w których żyjemy zaprojektować komunikację z klientami aby sprostać wymaganiom biznesowym ale przede wszystkim sprostać pragnieniom klientów.

W rozmowie wspominamy o:

Skąd pobrać podcast

Podcast dostępny jest dla Ciebie w wielu miejscach (i pracujemy, żeby było ich jeszcze więcej):

  • W serwisie Klientomania.pl – lista wszystkich podcastów
  • W iTunes – dla użytkowników iPhone’ów i iPad’ów
  • W serwisie Stitcher – pobierz aplikację Stitcher dla Androida i innych modeli telefonów

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.

Zobacz wszystkie moje wpisy

Dołącz do dyskusji

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Maciej Buś

Pomagam firmom komunikować się z klientami
Jestem… bardzo empatycznym, ale i wymagającym klientem. Tak po prostu i po ludzku oczekuję od firm i marek rzetelności oraz przyzwoitości. Od ponad 20 lat szukam świętego Graala skutecznego porozumiewania się firm z jej klientami. Swoimi doświadczeniami dzielę się jako konsultant, trener i mentor, ale również jako bloger i podcaster.